Rákattant a Facebook a Nutshellre

Rákattant a Facebook a Nutshellre
A tegnapi megjelenés után elöntötték a Prezi új programjában, a Nutshellben készült videók. A program egyszerű mint a facsipesz, bárki tudja használni, így terjed, mint a télvégi influenza.

A közösségi média bírja az új Prezi applikációt. Ismerőseim oldalain sorra jelennek meg a 3 képből álló rövid történetek. A titok nyitja, hogy a Prezinek a Vine-nál is egyszerűbb aplikációt sikerült alkotnia, amit a Facebook felhazsnálók azonnnal használni is kezdtek.

A tegnapi megjelenés után valószínűleg sokan letöltötték a Nutshellt, mert mára meglehetősen sok videó látott napvilágot a közösségi médiában. A közösségi történet mesélés sikeres megvalósítása régi vágya a magyar startup világnak. Valamikor évekkel ezelőtt volt már kísérlet a Youtube videók mixtape-lésére. Ez volt a DragonTape, amelyet a veterán startupper testvérpár Szakál Tamás és Szakál Péter alkotott.

A közösségi történet mesélést célozta a BrickFlow is megszületésekor, azóta a két inkubátorban is megfordult alkalmazás fejlesztői teljesen elpivotoltak az eredeti elképzeléstől.

A Prezi pedig esedetileg is azért készült, hogy történeteket meséljen el. Mára 50 millió felhasználóval ez a lehetőség sokak számára kiváltja a PowerPoint kevésbé fennkölt célokkal készülő prezentációs programját.

A dióhéjban elmesélt történetek most ráerősíthetnek a Prezi ismertzségére, mert a mobil felhasználók tényleg 3 kattintással használható eszközt kaptak a rövid videóik megosztásához. A magyar strorítelling startupok közül valószínűleg ez lesz a legsikeresebb, s az Instavideó, vagy a Vine is komolyan aggódhat, hogy a felhasználóit miként tartsa meg.

A Nutshell mindezek mellett jól fel is kavarta a Prezi körül az állóvizet, kiváló példát mutatva a kreatív cégekben folyó belső innovációra.