Hódít az autóverseny Angry Birds módra

Hódít az autóverseny Angry Birds módra
A Rovio új őrülettel lepte meg a ″mérges madár″ rajongókat. A játékosok akár 50 eurót is költhetnek az őrült autóversenyben egy rozzant tragacsra.

A finn startup üdvöske, az Angry Birds szép lassan beszivárog a játékvilág minden terültére. A játék tervezői Angry Birds Go címen jelentették meg az új őrületet okozó alkalmazásukat. A madarak és malacok most nem a rombolásban mérik össze képességeiket, hanem a versenypályán.

A szedett-vedett járgányok versenyében persze jelentős szerepet kap megint az addikciót növelő autó-fejlesztési opció. Ennek segítségével egyre gyorsabb és jobb járgányokat tákolhatunk. Az aplikáció letöltése járványszerű gyorsasággal hódította meg a felhasználók mobiljait és tabletjeit.

A Rovio úgy tűnik kifoghatalan az ötletekből, s nem készül ki az egyre növekvő fejlesztési versenyben. A játékai nem csak a gyerekek fantáziáját ragadják meg, a felnőttek is komoly függőséget szerezhetnek az Angry Birds használata folyamán.

A cég a világ legjobb marketing eszközévé fejlesztett figurája ma már nem csak a játékok bevételeivel gazdagítja a fejlesztőket, a figurák eladása, az üdítők és élelmiszerek egyre többet hoz a konyhára. Az Angry Birds ezen felül az egész finn inováció egyik legismertebb védjegye, világszerte ismert fogalom. A cég játékosok millióit vette rá, hogy néhány dollárt elköltsön a világhálón elérhető sorozat valamelyik folytatására.