Amerikába viszik a magyar betont

Amerikába viszik a magyar betont
A design betont gyártó magyar IVANKA cég újdonságai áprilisban többek között a Milánói Design Héten és a chicagoi Coverings kiállításon is bemutatkoztak.

Izgalmas utat jár be az IVANKA 2016-ban. Az építészeti és design betont gyártó magyar cég újdonságai áprilisban többek között a Milánói Design Héten és a chicagoi Coverings kiállításon is bemutatkoztak.

Az április 17 és 21 között megtartott chicagoi Coverings kiállításon a cég több termékével is megismerkedhetett az amerikai közönség. A chicagoi standon kiállított burkolatok (PANELS, FLASTER, GAUDI, HEXXXA 3D) izgalmas mintákkal és formákkal egészítik ki a saját fejlesztésű, úgynevezett high performance betont.

A HEXXXA 3D moduláris burkolatot, mely hangsúlyosan van jelen a cég több nagy projektjében is, izgalmas környezetben fedezhették fel a kiállítás látogatói. Az IVANKA egyedi látványelemével, a 3D burkolatra vetített mapping installációval már a W Hotel Amsterdam megnyitóján is találkozhatott a közönség. A HEXXXA 3D-t használták a 2015-ben átadott hotel közösségi tereinek falburkolataként, ahol az IVANKA szorosan együttműködve a hotel belső építészeivel a 172 szoba egyedi kialakításában is részt vett. Az építészeti és design beton márka a W Hotel Amsterdam tereinek megformálásánál is megmutatta 360 fokos projektszemléletét: a kutatás és fejlesztéstől a tervezésen át az installálásig.

A vállalat az amerikai terjeszkedés mellett tovább erősíti nemzetközi jelenlétét, nem elszakadva a hazai gyökerektől sem. Magyarországon az ópusztaszeri látogatóközpont és a Rudas Fürdő homlokzatának megújítása után az IVANKA többek között a CEU-val működik együtt.

A vállalat jelenleg 21 országban képviselteti magát, Dubai, Tel Aviv és London után most a tengerentúlon, az USA-ban is jelen van két új projektjével. A cég egyik jelenleg is futó nagy volumenű vállalkozása a new yorki Navy Yard homlokzati burkolatának kialakítása, emellett Miamiban tervezik egy IVANKA bemutatóterem megnyitását.