Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciójában

Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciójában
Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.

 

A Médiaszekció a 2009. évi megalakulása óta működteti a Negyedéves Online Reklámpiaci Indexet (NORI), mely részletes összpiaci információkat biztosít az abban résztvevő cégek számára a hazai digitális reklámköltések negyedéves alakulásáról.
A hazai digitális médiapiacot lefedő szekció emellett további szakmai kérdésekkel is foglalkozik, mint például a jogi és technológiai környezet alakulása, e kihívásoknak való megfelelés lehetőségei.

A következő időszakban Óhidi Zsuzsa a szekció aktívabb digitális médiapiaci platformmá fejlesztését tűzte ki céljául, ahol lehetőség szerint minden – az adatszolgáltatást is vállaló – hazai digitális kiadó aktívan képviselteti magát.
“Megtisztelő, hogy rám esett a Médiaszekció választása. A bizalmat friss gondolatokkal és látásmóddal, a vezetői munkára fordított kellő mennyiségű idővel igyekszem megszolgálni. Az IAB a hazai reklámipar egyik legfelkészültebb és legprofibb szakmai szervezete volt eddig is, s látva, tapasztalva a digitális világ változásának, fejlődésének tempóját biztos vagyok benne, hogy hatékony működése a jövőben egyre fontosabb lesz. A szakmai érdekképviselet mellett az IAB iránymutató, edukáló, és szükség esetén egységesítő tevékenysége sokat tehet hozzá ahhoz, hogy a digitális iparban rejlő lehetőségeket a lehető legjobban használhassuk ki – és ahol ez szakmailag indokolt, a médiaszereplők egyeztessenek, vitázzanak, közösen keressenek megoldásokat.”

Óhidi Zsuzsanna 2014 óta ügyvezetője, 2011 óta kereskedelmi igazgatója az egyebek között a JOY, Éva, illetve a Men’s Health magazinokat, valamint a magyar Playboyt is jegyző Marquard Media Magyarország Kft.-nek. 2003-ban kezdett a cégnél, előbb hirdetési igazgatói, később lapigazgatói szerepet vállalt. Ezt megelőzően a Sanománál és a JMG magazine kiadónál dolgozott Key Account Managerként.
Diplomáit a szombathelyi tanárképző főiskolán illetve a Budapesti Műszaki Egyetem Menedzseriskoláján szerezte. Civilben amatőr hosszútávfutó, Európa nagyvárosait járja, amikor mindezekre időt tud szakítani gyermeke és családja mellett.
IAB Hungary-ról:

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek jelenleg 79 tagja van.

·     A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése.
·     A digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
·     Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti,
·     társadalmi és kormányzati szervezetekben.
·     Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció.