Új vezérigazgatója van a Special Effects Mediának

Új vezérigazgatója van a Special Effects Mediának
Szabó Zsolt, a Special Effects Media korábbi értékesítési igazgatója váltja Szabó Gergőt a Special Effects Media vezérigazgatói pozíciójában.

A lépést közleménnyel jelentette be az ismert hazai YouTube-sztárokat, köztük Dancsó Pétert, Viszkok Fruzsinát és Pamkutyát is menedzselő internetes médiavállalat.

Felidézik: Szabó Zsolt médiás pályafutását 2005-ben kezdte. A Pesti Est, majd a Sanoma Budapest után, 2009-ben az Index.hu-hoz igazolt. A 2011-es cégcsoporton belüli átalakulást követően a CEMP Sales House ügynökségi értékesítési csapat tagja lett, majd értékesítési vezetőként felépítette a direkt értékesítési csapatot és felelt az ügynökségi értékesítésért is. 2014-es távozását követően több, újonnan induló, valamint megújulást tervező médiavállalkozásnak volt külsős értékesítési- és stratégiai tanácsadója. Ezt követően 2018 májusában csatlakozott a Special Effects Media Hungary Zrt.-hez.

Marad a leköszönő vezérigazgató

Az alapító Szabó Gergő szintén marad a cégcsoportnál, ahol stratégiai és nemzetközi üzletfejlesztési feladatokat fog ellátni, a szervezet hazai és nemzetközi terjeszkedésén fog dolgozni. Ebbe tartozik a cég 2017 augusztusában indított, Dél-Afrikai Köztársaság-beli, Fokvárosban székelő üzletága.

Szabó Zsolt vezérigazgató elmondta: fő fókuszban továbbra is a nagyobb, integrált kampányokat és a minőségi YouTube tartalmakat tartják, miközben segítik a márkák YouTube jelenlétének erősítését és tovább bővítik a saját gyártású tartalmakat, valamint a magazinos csatorna portfóliót is.

Szabó Gergő

Szabó Gergő, a leköszönő vezérigazgató ezután is a cégnél marad Szabó Gergő, a cégcsoport vezetője hozzátette:

„Zsolt szellemisége hozzá fog minket segíteni ahhoz, hogy megőrizzük az űttörő szerepünket a hazai YouTube közegben, illetve még jobban kiszolgáljuk a piac igényeit. A nemzetközi terjeszkedésünkkel kapcsolatban azt tudom elmondani, hogy a tulajdonosok korábbi élethelyzetei és munkái egy nagyon széles nemzetközi kapcsolatrendszert és nemzetközi üzletfejlesztési képességeket eredményeznek, ezért a kezdetektől foglalkoztatott minket, hogy amit a magyar piacon megtanultunk YouTube-ról, YouTuberekről és online videós tartalomgyártásról, azt hogyan fogjuk tudni továbbvinni és máshol is kamatoztatni. Olyan piacokat keresünk, ahol van komoly növekedési potenciál, de még fejletlenek a YouTube tartalomgyártás terén, illetve ahol elsőként, vagy az elsők között jelenhetünk meg a területen – ahogy azt tettük Magyarországon is 2013-ban. A Dél-Afrikai Köztársaság minden szempontból megfelel ezeknek az elvárásoknak, egy 50 milliós piac, ami hatalmas fejlődés előtt áll, ráadásul egyfajta kaput képez az afrikai kontinens felé. A helyi cégvezetőnk és társtulajdonosunk, Danilo Aquisto személyében egy olyan embert találtunk, aki fiatal kora, média jártassága és helyi kapcsolatrendszere révén komoly növekedést fog tudni elérni, az általunk biztosított és a budapesti operáció által támogatott üzleti modellel. A modell a magyarországihoz nagyon hasonló: tehetséges YouTuberek felkarolása, építése a célunk és hatékony, fiatalok felé való márkakommunikáció a helyi hirdetői piac bevonásával. Dél-Afrika mellett egyéb piacokon is várható a megjelenésünk, amiről természetesen hírt fogunk adni.”

Special Effects Media


A Special Effects Media a legnagyobb hazai YouTuberek jogkezelője, partnereik között megtalálható a Dancsó-féle Videómánián kívül, a Pamkutya, Viszkok Fruzsi, Unfield, Szalay Isti, Csecse Attila, FollowAnna és még sokan mások a legnépszerűbb hazai YouTube csatornák közül. A cég több mint 100 YouTube csatornát menedzsel itthon és sikeres saját gyártású tartalmai vannak, mint a csaknem 200.000 feliratkozóval rendelkező Szerinted? nevű YouTube csatorna.

(Media1)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: karrierhirek