Új főszerkesztő a JOY élén

Új főszerkesztő a JOY élén
Az új cross-platform főszerkesztői pozícióban a Marquard Media korábbi online főszerkesztője, Alberti Petra feladata lesz, hogy új alapokra helyezze és teljesen megújítsa a JOY márkához kapcsolódó tartalomgyártási folyamatokat, a márkához tartozó összes platformon.

„Petra „digital first” gondolkodásmódja, erős online szerkesztői háttere, az online és offline világ közötti átjárás terén szerzett tapasztalatai és friss látásmódja maximálisan alkalmassá teszik őt arra, hogy a magazinpiacon már élenjáró JOY-t minden digitális csatornán piacvezetővé tegye. Olvasóinkkal az eddiginél sokkal szorosabb és intenzívebb kapcsolatot fogunk kialakítani, hogy az aktív párbeszéd és az adatalapú újságírás terén rendelkezésre álló technológiák párosításának eredményeként relevánsabb, közönségközpontú, konkrét aktivitást kiváltó és ezért sikeres tartalmakat gyártsunk. Ezúton is köszönjük Balogh Edinának, a JOY korábbi főszerkesztőjének, hogy az elmúlt 7 évben erős alapokat teremtett a további építkezéshez.”- mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója.

“Akkor kezdtem el a JOY-nál dolgozni, mikor épphogy csak elindult a joy.hu. Mikor még nem volt Facebook, nem volt Instagram, nem volt YouTube csatornánk. Ott voltam a közösségi oldalaink indításakor, az első követőknél, ott izgultam az első pozitív kommentekért és lájkokért, így olyan, mintha kicsit minden követőt ismernék. A JOY-lányok közösségét már a kezdetektől ismertem és gondoztam, a szemem előtt nőtt százra, ezerre, majd több százezerre azoknak a száma, akik ide, közénk akarnak tartozni. A portfólió korábbi digitális főszerkesztőjeként a közönségünket egyre jobban megértettem, rengeteget tanultam az olvasóink, követőink igényeiről, tartalomfogyasztási szokásairól. Mindig is törekedtem az új, egyedi megoldásokra, és lételemem a kreativitás, szóval az biztos, hogy ebben a megtisztelő új feladatkörben is azon leszek, hogy immár még sokoldalúbb, integrált, 360 fokos tartalmi megoldásokat biztosítsunk olvasóinknak és hirdető partnereinknek egyaránt.”- nyilatkozza Alberti Petra, aki az elmúlt 3 évben a Marquard Media teljes digitális portfoliójának főszerkesztője és tartalomfejlesztési vezetője is volt.

A JOY, mint vezető lovebrand olvasóinak és látogatóinak olyan pillanatokat kínál, amelyek segítenek nekik a mindennapokból kicsit kiszakadni: az élet sokszínűségét, az életigenlést, pozitív gondolkodást hirdeti. A JOY tartalom igazi minőségi időtöltést jelent a trendekkel és a világgal lépést tartó, életigenlő, önmaga fejlődésére hangsúlyt fektető, harmóniára és egyensúlyra törekvő 21. századi nő számára.

A piacvezető márka nevéhez fűződik hazánk egyik legsikeresebb vásárlásösztönző akciójának, a JOY- Napoknak a megvalósítása is, amely évről évre rekord eladási adatokat és bolti forgalmat generál.

A JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja, több mint 17 éve a szépségszakma ikonikus versenye, melyben több ezer kozmetikai cikk nevezett már és amely a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket. Szintén a JOY égisze alatt valósult meg hazánk első Social Media Award díjátadója, ahol a fogyasztók szerint a közösségi média legnépszerűbb és leginspirálóbb véleményvezérei sorakoznak fel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!