Összefognak a környezettudatos portálok, egyedülálló rendszer jött létre

Összefognak a környezettudatos portálok, egyedülálló rendszer jött létre
Startolt Magyarország első környezettudatos tematikájú értékesítési platformja, a zoldunio.hu, mely egyedülálló modelljével hiánypótló eszközrendszert biztosít tartalomszolgáltató és hirdető partnerei számára.

Ahogy a környezetvédelemmel, klímaváltozással kapcsolatos tények is átalakítják a gazdasági-társadalmi elvárásokat, egyre nagyobb hangsúly kerül a szervezetek fenntartható működésének, valamint társadalmi felelősségvállalásának mikéntjére és irányaira is. A párizsi klímacsúcs a szkeptikusok számára is nyilvánvalóvá tette, hogy a reprezentáció mellett a kézzelfogható tartalom és tevékenység immáron stratégiai jelentőségűvé vált. Ugyanakkor szükséges, hogy a felelősen gondolkodó vállalatok és önkormányzatok zöld ügyekben tett lépéseiket célzottan kommunikálhassák a lehető legeredményesebb eszközökkel és módokon.

A zöldunió erre ad hiánypótló megoldást: Átfogó eszközrendszert biztosít a felelősen gondolkodó szervezetek részére, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.

A zöldunió egy platform alá hozza az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat, így erősítvén működésüket és hirdetési potenciáljukat. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják, melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.

A zöldunió, nyilvános debütálását megelőzően, kilenc hónapon át folyamatosan tesztelte és optimalizálta működési mechanizmusait, hogy újszerű modelljével illeszkedjen a tartalomszolgáltatói igényekhez és a hirdetői oldal elvárásaihoz.

A zöldunión belül egy egyedülálló Mecenatúra program is elindult, mely lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy környezettudatos témájú, online médiaköltéseik által támogathassák a környezetvédelmet és társadalmi ügyeket felkaroló partnerszervezeteket.

A zöldunió hirdetői, megbízásaik által, többszörösen is hozzájárulnak a hazai lakossági szektor öko-szemléletének erősítéséhez:

  • A portfólión keresztül eljuttatott zöld üzeneteikkel növelik a magyar web zöld témájú cikkállományát. Ez a tény közvetlen és közvetett módon eleve eredményezi a hirdetői reputáció, ismertség és elismertség növekedését.
  • Fizetett hirdetéseik fokozzák a zöld szemléletformálás intenzitását, mivel a zöldunió médiaportfólió tagjai hirdetési bevételeik egy jelentős részét saját működésükre fordítják.
E két egymást erősítő hatás eredményeként a hazai lakosság környezettudatos gondolkodásmódja és a társadalmi-gazdasági témákkal kapcsolatos érzékenysége folyamatosan fejlődik, gyarapítva így a zöld üzenetek befogadóinak létszámát is.

A környezettudatos tematikájú médiaportfólió folyamatosan bővül, a zöldunió várja az újabb tagok jelentkezését.