Így ünneplik a cégek az Windsor-ház új tagját

Így ünneplik a cégek az Windsor-ház új tagját
Minden jó marketinges tudja, hogyha egy téma elszabadul az interneten, akkor egy jó mémmel hozzákapcsolódva számtalan vásárlóhoz, felhasználóhoz juthat el.

Különösen vétek kihagyni egy ilyen lehetőséget, olyan esetben, amelyre kilenc hónapnyi idő van felkészülni. A Windsor-ház új tagjának megérkezésére számos cég készült, a Social Times összegyűjtötte közülük a legjobbakat, amelyek a legtöbb megosztást tweetet értek el a hír megjelnésekor.

Az első helyet az Oreo szerezte meg  a „Long live the Cream” Facebook postjával, amelyen  680 megosztást 9100 like-ot kapott, többet.

Közvetlenül utána Coca Cola „Share a Coke" with kampánya, amelyen kapcsolódva amostani kampányukhoz két koccintó Coca Colás üveget láthatunk Wills és Kate felirattal. 640 megosztást és 6800 like-ot kapott.

A harmadik a Starbuck Twitteren futatott kampány lett, amelyet 1150 osztottak meg.

A Magnum pedig nagyon ötletesen fogta a #RoyalBaby hastaget és odarakta a saját #MiniRoyal hashtagja mellé, hozzátett egy jó képet.