Átrendeződik az apróhirdetés piac?

Átrendeződik az apróhirdetés piac?
A Mobil Hungary-n még nem volt publikus a hír, de tegnap bejelentették az Expressz.hu felvásárlását. A Schibsted Classified Media az új tulajdonos.

A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media a bejelentette, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező expressz.hu-t, amely a Magyarországról kivonuló TME Csoporttól kerül új tulajdonosához.

A havi több mint egymillió egyedi látogatót számláló
expressz.hu régi résztvevője az apróhirdetési piacnak, ám a közelmúltban a portál tulajdonosai úgy határoztak, hogy kivonulnak Magyarországról - a Schibsted ezt követően döntött az online üzletág felvásárlása mellett. Az itt található hirdetések többsége felkerül a Jófogásra, ami a mai igényekhez igazodva szolgálja majd ki a korábbi expressz.hu hirdetőket is.

„Elégedettek vagyunk az akvizícióval, amellyel célunk, hogy tovább erősítsük pozíciónkat, és hosszú távon folyamatosan bővítsük portfóliónkat” – mondta el Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media csoport felhasználókért és termékekért felelős alelnöke. 

„A jófogás.hu hatékonyságát az Ipsos Zrt. legfrissebb kutatása is igazolta, és a továbbiakban is mindent megteszünk annak érdekében, hogy fejlesztéseinkkel még magasabb színvonalon szolgálhassuk ki régi és új ügyfeleinket, így az eddig az expressz.hu-t választó hirdetőket is”
– tette hozzá Budai László, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója.

A Schibsted magyarországi piacra lépése előtt sokáig az Expressz.hu volt a legnagyobb nyomtatott és később online apróhirdetési profilú média.