Tudd, hogy ki nézi műsorodat! A Discovery-recept

Tudd, hogy ki nézi műsorodat! A Discovery-recept
Ma már több mint száz magyar nyelvű csatorna létezik – köztük gyerekeknek, fiataloknak, felnőtteknek szóló, kifejezetten férfiaknak és nőknek összeállított is. A tematikus csatornák összenézettsége – és hirdetési bevétele – évről évre növekszik. Közben a csatornák között egyre élesebb a verseny, amely minden téren állandó innovációra ösztönzi a médiavállalatokat. De milyen területeken és hogyan kezd hozzá a Discovery?

Egy olyan iparágban, ahol a tartalom áll a középpontban, a közönség megértése kulcs a sikerhez. Mi is ezt tesszük folyamatos kutatásainkkal – így tudunk releváns, szórakoztató és érdekes tartalmat adni és segíteni hirdetőinket, hogy hatékonyan érjék el a számukra fontos kereskedelmi célcsoportokat.

Már „csak” az a kérdés, milyen legyen ez a tartalom? Minőségi, friss és érdekes. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy ez mindennek a kulcsa – tartalomgyártásra idén már másfélmilliárd dollárt költünk. A Discovery már nem az a dokumentumfilmes tévéhálózat, amely húsz éve volt. Kutatásaink eredményeit műsoraink készítésénél is felhasználjuk, hogy minél relevánsabb, szórakoztatóbb és izgalmasabb tartalmat tudjunk kínálni – azt adjuk a nézőnek, amire vágyik. Ha azt látjuk, hogy egy-egy zsáner különösen sikeres, akkor arra a továbbiakban is építünk. Nézőink mindezt azzal hálálják meg, hogy a csatornacsoport a világon a legnézettebb a maga műfajában.

A hatalmas választék jó a nézőnek, de felvet egy nagy kérdést: hogyan tűnhetünk ki tartalmunkkal ebből a kínálatból, hogyan tudjuk támogatni a néző választását? Az on-demand térben ez még inkább számít, ezért saját, brandelt VoD szolgáltatásunk, a Discovery On Demand a teljes közép-európai régióban elérhető partnereink számára. A nézői választásban különösen nagy szerepe van a márkaértéknek: több mint százezer órányi ismeretterjesztő tartalom áll rendelkezésünkre, és a nézőink pontosan tudják, mire számíthatnak tőlünk. Ezt jelzi a tényszerű szórakoztató tartalmak piacán őrzött vezető helyünk. A Discovery története 28 éve kezdődött, küldetéseként az emberekben rejlő határtalan tudásvágy kielégítését határozta meg az alapító, John Hendricks. Műsoraink műfajilag és témájukban is sokat változtak azóta, de a változó nézői igényekhez igazítva is hűek maradunk ehhez: kielégítjük a nézők kíváncsiságát, és bemutatjuk a minket körülvevő világot, annak izgalmával és sokszínűségével együtt.

Vantsa László előadása a Media Hungary konferencián (teljes szekció itt) május 13-án 17.40 től lesz hallható az "A" teremben