Többet tévéznek a magyarok

Többet tévéznek a magyarok
2013 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 18 percet töltött a tévékészülékek előtt, 4 perccel többet, mint egy évvel korábban. Az év első negyedében az országos kereskedelmi csatornák együttes közönségaránya a teljes népesség körében 31.5% volt, az általános szórakoztató csatornáké pedig 16.6%.

2013 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 18 percet töltött a tévékészülékek előtt, 4 perccel többet, mint az előző év ugyanezen időszakában. A gyerekek tévénézéssel töltött ideje 3 óra 25 percről 3 óra 32 percre, a 18-49 éves korcsoporté pedig 4 óra 26 percről 4 óra 31 percre nőtt. Az 50 évesek és idősebbek átlagosan 6 óra 51 percet töltöttek a televízió előtt; pontosan annyit, mint egy évvel korábban.

2013 első negyedévében az országos kereskedelmi csatornák együttes közönségaránya a teljes népesség körében 31.5% volt, az általános szórakoztató csatornáké pedig 16.6%. Ez az előbbiek esetében 2.5 százalékpontos csökkenést, az utóbbiak esetében pedig 1.8 százalékpontos növekedést jelent 2012 ugyanezen időszakához viszonyítva. A közszolgálati csatornák részesedése a nézett időből 13.6%, a filmcsatornáké 8.9%, az ismeretterjesztő csatornáké 4.8%, a gyerekcsatornáké 4.8%, a hírcsatornáké 4.2%, a sportcsatornáké 2.5%, a zenecsatornáké 2.4%, az életmódcsatornáké pedig 2.1% volt 2013 első negyedévében.

A cikk a mmonline-on folytatódik.