Mindent megváltoztat a mobil

Mindent megváltoztat a mobil
Egy felmérés szerint a médiafogyasztási szokásaink egyre inkább a mobil irányba tolódnak el.

Egyre növekszik a napi médiafogyasztásunk, állítja a Jukebox Interactive felmérése. A felhasználók a teljes napi információ adagjuk 27 százalékát már mobil eszközeiken érik el.

Ugyan jelenleg még a számítógépek vezetnek, közvetlenül utánuk a mobil eszközök következnek a felhasználói válaszok alapján. A TV nézés 98 percre esett vissza az adatok szerint, s a rádiózás 49 perccel általában az autózás alatt jelenik meg az életünkben.

Szerencsére marad még valamennyi idő a könyvekre is, igaz hogy átlagosan mindössze 33 perc naponta, amely körülbelül negyede a napi 117 perces mobilozásunknak.

A válaszolók többsége 81 százalék internetet böngészget, 67 százalék online vásárol, 46 százalék üzleti ügyeket intéz és 43 százalék utazást tervez a mobilja segítségvel.

Érdekes adat, hogy a megkérdezettek naponta 25 alkalommal ellenőrzik az internetes levelezésüket a telefonjukon.

Az infografikából szépen kirajzolódnak a trendek, amelyek egyre több felhasználó mindennapjaiban válnak általánossá.