Megújul a Cosmopolitan.hu

Megújul a Cosmopolitan.hu
Lipták Tímea, a Central Médiacsoport Zrt. magazinüzletág-igazgatója elmondta, hogy a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján megújítják.

Fontosnak tartja a digitális csatornákat Lipták Tímea, a Central Médiacsoport Zrt. magazinüzletág-igazgatója.

A vezető elmondta, hogy a Gemius adatai szerint a leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.

A szakember egyébként kiemelkedő, öt százalék feletti hirdetésioldalszám-növekedésről számolt be a Marie Claire magazinnál.

A Marketing & Média áprilisi lapszámában megjelent cikket ide kattintva töltheti le.

Lipták Tímeával egyébként találkozhat a május 10-11-i Media Hungary konferencián Siófokon, méghozzá 10-én kedden, a C teremben.

A konferencia program, amelyben részt vesz:

Élményt az olvasóknak!

Prezentációk, amelyek előre megadott kérdésekre reflektálnak:

1. Hogyan adnak élményt az olvasóiknak?

2. Milyen szempontok alapján alakítják a lapot az olvasói élmény érdekében?

3. Hogyan egyeztetik össze az olvasói élményt a hirdetői elvárásokkal?

8 perces prezentációk, opponensi kérdésekkel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!