Közös munkába kezd a LifeTime Media és a Médiapiac

Közös munkába kezd a LifeTime Media és a Médiapiac
Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit. A megállapodás fontos lépés a Médiapiac megújításának folyamatában.

A Médiapiac magazin és a mediapiac.com meghatározó szereplője a marketing és médiapiacnak, a kiadó emellett számos nívós rendezvényével is jelen van a szakmai köztudatban - adta hírül a mediapiac.com.

„A LifeTime Media tovább gazdagítja portfólióját, sőt idén a közel húsz magazinunk mellett az online értékesítésre is egyre nagyobb fókuszt fogunk helyezni” – mondta Kürti István, a LifeTime Media operatív vezetője. „A Médiapiac kiadványaival való együttműködésnek média-szakmai szempontból is nagyon örülünk” – tette hozzá Miczinkó Katalin, a LifeTime Media értékesítési igazgatója.

A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B magazin, a Médiapiac megújulása tavaly kezdődött, miután Magyarország legrégebben működő sajtófigyelője, az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. megvásárolta a szaklap kiadási és konferenciaszervezési jogát. 2017 szeptemberétől a főszerkesztői teendőket M. László Ferenc látja el, aki korábban a HVG-nél, a Népszabadságnál és a Magyar Nemzetnél is dolgozott, szakújságíróként, szerkesztőként.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Médiapiac, LifeTime