Komoly változás ment végbe a hazai PR-piacon

Komoly változás ment végbe a hazai PR-piacon
A meghatározó Red Lemon Media tulajdonosi struktúrája változott.

Eladta teljes tulajdonrészét a Red Lemon Mediából Rubin Kata, a pr-ügynökség alapítója és korábbi társa, Farkas Franciska a We Are PR-nek, Hajagos Rita és Nagy Péter cégének – számol be a Kreatív. We Are PR két éve szerzett tulajdonrészt a Red Lemon Mediában, a teljes kivásárlás egy kétéves, tervezett folyamat vége volt – mondta el a lapnak Hajagos Rita, az ügynökség szakmai vezetője.

Új impulzusok

„Két évvel ezelőtt akkori társammal, Farkas Franciskával eljutottunk arra a pontra, hogy azt éreztük, ezen a területen mindent elértünk, amit mi szerettünk volna. Persze nagyon sok lehetőség van még a cégben és a piacban is, de 2016-ban mi teljesen tudatosan úgy döntöttünk, hogy lépcsőzetesen kiszállunk, mert ennyi év után új impulzusokra van szükségünk, szeretnénk magunkat más területen is kipróbálni. Erre pedig most van lehetőségünk. Ezért adtuk el két éve a cég egy részét, majd ahogy azt terveztük, 2018-ban a megmaradt üzletrészünket is” – mondta el a Kreatívnak Rubin Kata.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Red Lemon Media