Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is
A SentiOne „lehallgatta” a gyakran blődségekkel asszociált, de hihetetlenül népszerű Q&A portált. Kiderült, hogy pezseg a szakmaiság is, sőt világmárkáról is ítéletet hirdetnek.

A 2018-as Evolution konferencián kiderült, hogy nem csak az infuencerek tolhatnak vagy rombolhatnak egy márkát, hanem bizony a „névtelen tömegek” is. A SentiOne előadója, Vida Eszter az által offluencereknek titulált pillanatnyi befolyásolók melegágyáról, a Gyakorikérdések.hu-ról rántotta le a leplet. De először is az influencerekről, ugyanis ahogyan azt az előadásán demonstrálta a lenti képpel (amit a Vaterán meg is lehet venni), régen a reklámokból azért kiderült, hogy ki (Magyar Szalámigyár), mit (szalámit) és milyen tartalommal (tiszta sertéshús) kíván eladni nekünk. Ellenben a celebeknél ez gyakran nem derül ki, hiszen a márka csak egy a hashtag a sok közül, és valójában maga a celeb a mindent betöltő tartalom.

Az offluencerek és az influencerek világának egy tőről fakadását mi sem bizonyítja jobban, hogy a magyar internet királya, Kasza Tibi a Gyakorikérdések.hu-n is császár. A tévés közel 2,8 milliószor(!!!) lett megemlítve a neten, összehasonlításképpen 1 276 678 bejegyzést tettek/tettünk közzé 2017-ben, csak a gyakorikerdesek.hu oldalon.

Szakemberek is vannak szép számmal!

Az internetezést haladó fokon űzők tudják, hogy a Gyakorikérdések.hu-t gyakran az idióta kérdésekkel azonosítják, azonban a tartalmában nyakig elmerülő Vida Eszter nem győzte hangsúlyozni, hogy bizony gyakran szakemberek egymásra licitálva válaszolnak. Természetesen ehhez a kérdést is megfelelően kell feltenni, ide kívánkozik a „Hogyan tudnám felnyitni a 3. szemem? – vésővel!” Q&A pár, ami már-már művészeti értékeket rejt.

A fenti számok is bizonyítják, hogy a Gyakorikérdések.hu-ra érdemes odafigyelni, pláne azért, mert olyan kérdések is eldőlnek, mint hogy az iPhone vagy éppen a Samsung mobilja-e a jobb. Vida Eszter felhívta rá a figyelmet, hogy a 20 leginkább tárgyalt márka spektruma igen széles, az OTP-től a Budmilig terjed. A többi között a felhasználók eldöntötték, hogy melyik Chio Street food termék a fontos, melyik hazánk legszebb városa, illetve hogy magyar ember nem vesz francia autót, ha Toyotát is lehet. A SentiOne szakértője tovább emelte a Gyakorikérdések.hu nimbuszát azáltal, hogy felfedte, olyan problémákban is segítenek rajta egymásnak emberek, mint a Xanax függőség.

Vida Eszter kijelentette, hogy márkaként mindenképpen oda kell figyelni erre a hihetetlenül népszerű oldalra, hozzátéve: kifejlesztettek egy olyan rendszert, mi azonnal értesítést küld, ha megemlítenek egy céget a Gyakorikérdések.hu-n.

Korábban tévesen úgy közöltük, hogy a celeb a Gyakorikérséseken voltak olyan sokszor megemlírve, míg a net teljességére értendő a nagy szám!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Lóska Márton

Fiatal voltam és kellett a pénz, ezért relatíve korán beszálltam az internetes újságírásba, ami folyamatosan változott az évek alatt, ahogyan a net is (emlékeztek még a Facebook előtti időkre?!). Most …