Itt a LifeTime Media!

Itt a LifeTime Media!
Ruszkai Nórával (balra), Cserni Tímeával és Kürti Istvánnal (képünkön) az élen, pár napja, júliustól újult meg egy kiadó. LifeTime Média Kft. néven és új tulajdonosi struktúrával működik tovább az orvosi szaklappiacot 25 éve meghatározó Litaretura Medica Kiadó.

2016. júliusától LifeTime Média Kft. néven és új tulajdonosi struktúrával működik tovább az orvosi szaklappiacot 25 éve meghatározó Litaretura Medica Kiadó.

Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi a céget és közösen, társ-ügyvezetőkként irányítják.
Kürti István – aki 2001-11 között a Sanoma kereskedelmi igazgatója volt – pedig operatív szinten segíti munkájukat.

A régi-új kiadó terveiben többek között szerepel a továbbra is Literatura Medica brandnév alatt
működő orvosi szaklapportfólió bővítése mellett egy jelentős fogyasztói magazin és digitalis portfólió kiépítése, illetve a már évek óta sikeresen működő, jelenleg 12 lapot kezelő sales house tevékenység továbbfejlesztése is. „90-ben elsőként kezdtünk a piacon, ma szeretnénk a legnagyobbak is lenni” – mondja Cserni Tímea, aki 20 éve vezeti a kiadót és gondozza az orvosi kiadványokat, valamint a B2B nemzetközi kapcsolatokat. „Hatalmas potenciált látunk továbbra is a szakkiadványokban és az átfogó piacism eret, amellyel rendelkezünk, biztos alapot ad ahhoz, hogy még tovább növekedjünk.”

„Tizenegy év alatt sok mindent kaptam a Sanomától, de leginkább tudást és önbizalmat arra
vonatkozóan, hogyan lehet egy sikeres kiadót felépíteni. – halljuk Ruszkai Nórától. - Hatalmas
kihívásnak és izgalmas feladatnak tartom, hogy végre a saját cégünkbe fektethetem ezt a sok
magammal hozott muníciót.” „Bár kívülről úgy tűnhet, hogy egy sales house-t összehozni nem nagy ügy, ugyanakkor kevesen vannak, akik ezt az ügyfelek megelégedésére jól is tudják menedzselni” – hangsúlyozza Kürti István.

„A mi sikerünk a speciális szakértelemmel bíró értékesítési kollégákban és abban a rengeteg
tapasztalatban rejlik, amellyel többen is rendelkezünk a csapatban.”