Ilyen az, amikor a médiaszakemberek felelősséget vállalnak

Ilyen az, amikor a médiaszakemberek felelősséget vállalnak
A JCDecaux kiállásra kérte a kommunikációs szakmában dolgozókat, a Kreatív Online megszavaztatta a legfontosabb ügyet. A győztes plakát üzenetével péntektől országszerte találkozhatnak.

Lezárult a szavazás a JCDecaux és a Kreatív „Állj mellé, állj bele! című pályázatán. A győztes a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítvány munkája mellé álló László Roland Richárd, a Mediamotion Kft. marketingvezetője lett, így a „Kis életek nagy mentői” című plakáton való személyes kiállását országos kampánnyal támogatja meg Magyarország piacvezető out-of-home vállalata, a JCDecaux.

A pályázat célja az volt, hogy a kommunikációs szakmában dolgozók saját szövegükkel, arcukkal vállaljanak fel egy számukra fontos társadalmi ügyet. A shortlistre került pályázók ügyeit 1-1 citylight plakáton már november elején kihelyezte a vállalat, a győztesre a Kreatív Online felületén lehetett szavazni.

„Mivel az out-of-home az egyik leghatékonyabb és legnagyobb elérésű kommunikációs eszköz, fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan témáknak engedjük át a helyet, amelyekkel segíthetünk, felhívhatjuk a figyelmet egy fontos társadalmi ügyre, élhetőbbé tehetjük a városokat, amelyekben élünk. Az „Állj mellé, állj bele!” kampánnyal az volt a célunk, hogy a társadalmi felelősséget és az ügyek felkarolásának lehetőségét egyaránt átengedjük a tágabb értelemben vett kommunikációs szakmában dolgozó kollégáinknak. Örülök, hogy sokan legyőzték gátlásaikat a személyes szerepléssel kapcsolatban és átérezhették annak súlyát, amikor az ember szó szerint az arcát adja egy témához. Gratulálok minden résztvevőnek és természetesen a győztesnek, László Richárd Rolandnak. Bízom benne, hogy a nagy nyilvánosság támogatást jelent majd az általa felvállalt alapítvány működéséhez és sok szegedi koraszülött csecsemő megmentéséhez járulunk hozzá. Különös egybeesés, hogy a plakátok országszerte éppen a koraszülttek világnapján kerülnek ki” – mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.

„Fantasztikus érzés, hogy a koraszülött életmentés most ekkora publicitást kap. Hálás vagyok, hogy ilyen sokan szavaztak erre a létfontosságú ügyre, mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, szavazatát, és hogy méltóképpen köszönthetjük a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálatot fennállásának 25. évfordulójának alkalmából” – mondta László Roland Richárd.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: média