IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció

IAB: Új vezetőt választott a Médiaszekció
Dr. Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója váltotta Óhidi Zsuzsanna Marquard-vezetőt az IAB Médiaszekciójának vezetői pozíciójában. A szekció új vezetője az IAB és a Médiaszekció tagjainak az aktív részvételére számítva szeretne tovább haladni.

Az IAB Médiaszekciója új vezetőt választott, miután Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard ügyvezetői posztja miatti elfoglaltságokra hivatkozva lemondott - írja az IAB blogja. Az új vezető Dr. Láng Zoltán, a CEMP ügynökségi értékesítési igazgatója, aki első beszédében a tagok aktív részvételére buzdított és jelezte: a Médiaszekcióban a helye minden olyan problémának, nehézségnek, feladatnak, aminek a megoldása után a médiatulajdonosok képesek lehetnek a digitális reklám területét fejleszteni. A tagok a feladatok felsorolásakor nagyon sok témát jeleztek, melyeket érdemes egyenként is feldolgozni – ehhez pedig több vállalatnál is számít a szekció a csoportvezetők, senior munkatársak bevonására is. A következő időszakban olyan kérdések kerülnek napirendre mint a 3rd party mérések alkalmazási feltételei vagy a megrendelői oldal – különösen kisebb partnerek képzése.

“Köszönöm a bizalmat, nagy megtiszteltetés számomra ez a lehetőség. Véleményem szerint az IAB Médiaszekciója egy fontos képviseleti szerve az online világnak, és aktív jelenléttel sokat segíthet az iparágnak. Zsuzsa munkásságát folytatva, az IAB és a Médiaszekció tagjainak az aktív részvételére számítva szeretnék tovább haladni. Rengeteg tudás és tapasztalat összpontosul a Médiaszekcióban lévő személyekben és hiba lenne ezt nem kiaknázni. Első körben fontosnak találom a Médiaszekció tagok közötti kommunikáció erősítését. Rengeteg aktuális feladat van – a third party kódok, kutatások kérdése, a hirdetésblokkolás, a GDPR vagy a viewability – amiben számítok a Mediaszekció tagjainak aktív részvételére, hogy egyértelmű állásfoglalásokat alakítsunk ki a piac számára, elősegítve az online piac hatékony működését, folyamatos növekedését” – mondta el Dr. Láng Zoltán az IAB Hungary blogjának.



Címkék: IAB