Hogyan keveredjünk a CNN-be

Hogyan keveredjünk a CNN-be
Egy magyar startup gondolt egy nagyot és úgy döntött ledönti a határokat. Meglepő módon sikerült neki. Egy sikertörténet születéséhez nem csak jó termékre, hanem szerencsére is szükség van.

A jó hírérték nélkülözhetetlen. Ezt bizonyítja az is, hogy a napokban egy jól kitalált kampánnyal a Tresorit a CNN Money rovatáig jutott. 

A 2011-ben indult Tresorit a felhőalapú tartalomtárolás biztoságos megoldásán dolgozik a Dropbox vetélytársaként. Induló kampányukban 10 000 dollárt ígértek annak a hackernek, aki szolgáltatásuk gyengepontját megtalálja. A történet alapvetően jól átment a médiába és a lelkes a fejlesztők úgy gondolták, hogy nem lenne rossz a hazai felhasználókon kívül a világ más tájáról is teszterekre találni. Megcélzták az angol-amerikai blogokat és szerencséjük volt.

A Lifehacker és a gigaom bloggerei fantáziát láttak a történetben és megírták. Hamarosan a CNN és számos további fontos hírforrás átvette. A megjelenések akkora forgalmat okoztak, hogy az egy hete bejelentett szolgáltatás működtető alig bírják a rohamozó felhasználók tömegét kiszolgálni.