Fontos ember távozik az RTL-től

Fontos ember távozik az RTL-től
Nemzetközi színtéren folytatja karrierjét Szabó András, őt Grósz Judit váltja a digitális- és üzletfejlesztési igazgatói székben.

Szabó András 2015. ősze óta töltötte be az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatói posztját - írja a mediapiac.com. Nevéhez fűződik a cégcsoport digitális víziójának kialakítása, a disztribúciós üzletág felépítése, különböző üzletfejlesztési projektek – mint például az R-Time Ventures – életre hívása, valamint az rtlmost.hu teljes formai és tartalmi megújítása is. (Az R-Times Ventures-ről Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a Médiapiacnak is nyilatkozott, a vele készült interjút itt találja.)

„A megújult RTL Most átadását követően, saját elhatározósból új vizekre evezek, és egy merőben más iparágban, nemzetközi színtéren, üzletfejlesztési igazgatóként folytatom karrieremet” – fogalmazott Szabó András a tévétársaság által hétfőn kiadott közleményben.

„Az RTL Magyarország valamennyi munkatársának nevében köszönöm Szabó Andrásnak az elmúlt két esztendő munkáját és az elért eredményeket. Az együttműködés sem szakad meg, hiszen András az R-Time Ventures nevű media-for-equity alapját a jövőben tanácsadóként segíti majd” – olvasható a közleményben Vidus Gabriella nyilatkozata.

Szabó Andrást 2018. március 5-től Grósz Judit váltja a digitális- és üzletfejlesztési igazgatói székben. Az újonnan érkező vezető másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média világában, jelentős fókusszal a tartalomfejlesztés és az új technológiák meghonosítása terén.

„Nagy örömmel csatlakozom a piacvezető televíziós társaság csapatához. András munkája kiváló és stabil alapot nyújt a jövőbeni építkezéshez. Stratégiai jelentőségű projektként tekintek az RTL Most további fejlesztésére és bővítésére, emellett mindig is foglalkoztatott a UX (User Experience), hogy mit éreznek, milyen benyomások mentén döntenek, hogyan gondolkoznak a fogyasztók az egyes szolgáltatások használatakor, ezért továbbra is nagy hangsúlyt helyezünk majd a meglévő platformok és alkalmazások felhasználói élményének folyamatos fejlesztésére” – fogalmazott Grósz.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: RTL Klub, Médiapiac