Eljött a ″Rich media″ ideje

Eljött a ″Rich media″ ideje
Nem régiben foglalkoztunk egy startuppal, mely meghódította a Walmart-ot és a befektetőket videó interaktivitást fokozó megoldásával. Itt a folytatás, a ThingLink mindenki számára elérhetővé teszi ezt.

A videók elképesztő nézettsége láthatóan megindította a fejlesztők fantáziáját. A marketingesek, tartalomgyártók nagyszerű eszközt vehetnek hamarosan használtba mindennapi munkájukhoz. A ThingLink pofonegyszerű megoldása eddig csak a képi tartalmat alakította interaktív információ forrássá, de most láthatóan már a videókat is pillatok alatt vértezhetjük fel hasznos további tartalommal.

A ThingLink piaci aktivitása leginkább a médiára és az oktatásra terjed ki, de a videó szerkesztőt a marketingesek is beépíthetik az eszköztárukba. A projekt gyakorlatilag készen van jelenleg a végső tesztelés folyik, amelyre meghívást lehet nyerni a fejlesztők weboldalán.

Ugyanitt találtuk meg az a videót, amely pontosan mutatja, hogy milyen egyszerű lesz a rendszert használni, a videókat további tartalmakkal felbővíteni. A szerkesztés után pedig az újjászervezett tartalmat beilleszteni, megosztani, terjeszteni.

A webes információfogyasztás elhozta az "all in one" források megjelenését, a "Rich Media" bloggerek, újságírók, tanárok, egyetemi oktatók munkáját segíti leginkább.