Blogposztokkal a kereső listák élére

Blogposztokkal a kereső listák élére
Mindenki szívesen olvas olyan eseményekről, hírekről, melyek lakóhelye környékén történnek, hiszen bizonyos mértékben részesei, érintettjei vagyunk.

Vajon hány cég kíváncsi, hogy mi történik a lakókörnyezetében? A helyi hírek, információk legtöbbször helyi lapokban jelennek meg, az online média jórészt még nem ébredt rá, hogy a kisközösségek ereje is van annyira meghatározó, mint a globális média.

Használjuk ki ezt a különleges kíváncsiságot saját javunkra, és javítsuk Google keresési pozíciónkat, azzal hogy lokális témákat érintünk céges blogunkban. A Sushi Digital összegyűjtött néhány tippet egy infografikába, mely remek alapot adhat az elkövetkezendő vállalati posztoknak.

A vállalati CSR sokkal érthetőbb, ha nem valami távoli magasztos célt segítünk, hanem a helyi emberek érzik, látják a társadalmi felelősségvállalás eredményeit.
Jó esetben a termékünk és szolgáltatásunk elsődleges célja, hogy segítse az emberek életét. Ha ezt a célt sikerült elérnünk, akkor hirdessük eredményeinket blogunkon is.

Mutassunk be
esettanulmányokat, amikor termékünk valakinek megváltoztatta az életét vagy hozzájárult mindennapi életének kényelméhez. Egy fotó és egy személyes hangú összefoglaló csodákra lehet képes. Ugyan ez a helyzet a helyi CSR akcióinkkal, egy fénykép egy frissen fekújított óvodáról csodákra képes.

Ha helyi beszállítókkal dolgozunk vagy épp aktuálisan egy, a környékre jellemző ünnep vagy fesztivál zajlik, akkor érdemes lehet bemutatni azokat. Rendkívül pozitív megítélést adhat cégünknek, ha látják az emberek, hogy helyiek dolgoznak a helyiekért a vállalatunkban.

Mutassuk meg, ha együttműködünk más lokális szervezetekkel és alapítványokkal, vagy akkor is ha jelen voltunk egy standdal a kerületi vagy falunapokon. 

Érdemes lehet szakértői interjúkat közölni közérdekű témákban, hogy ezzel is segítsük a lakosok életét vagy csupán felkeltsük érdeklődésüket. Akár meg is kérdezhetjük a helyieket, hogy milyen tartalmak érdekelnék őket leginkább, hogy valóban biztos legyen blogunk sikere. 

Ha követjük ezeket a tanácsokat, akkor máris emberközelibbnek látnak majd minket a vásárlóink, és felkeltjük a lokális gondokodást is. Természetesen, ha jól végezzük munkánkat, akkor nem utolsósorban ezek a blog bejegyzések mihamarabb megosztáshoz és kereső helyezésünk javulásához vezetnek majd.