Az UBER saját print magazint indított

Az UBER saját print magazint indított
Meglepő lépés, de nem példa nélküli. Korábban az Airbnb is alapított már egy saját kiadványt Pineapple néven.


A 150,000 UBER sofőr számára készített kiadványt hat területen terjesztik: Boston, New York City, Chicago, Ohio, Oklahoma, San Francisco. Az UBER tájékoztatása szerint ezzel a nyomtatott magazinnal sokkal közvetlenebb kommunikációt tudnak kialakítani, illetve igazi közösséget formálni a sofőrökkel. A MOMENTUM-ban a sofőrök legjobb történetei, éttermi ajánlók, jogi tájékoztatók mellett kifejezetten a sofőröknek szóló hűségprogram kedvezményei is megtalálhatók.
A partnerek mellett az Uber az utasokra is gondolt, ezért elindította az Arriving now című magazint is, amelynek célja az utazási élmény fokozása.

Az első Uber print lapszám itt:

https://newsroom.uber.com/introducing-momentum-magazine/

A témáról olvasson tovább itt:

http://www.cmsales.hu/az-airbnb-utan-az-uber-is-print-magazint-inditott