Amikor más írja a blogomat

Amikor más írja a blogomat
A content curation - tartalom gyűjtés és megosztás legjobbjai osztják meg titkaikat a PRCoach.com blogjában. Érdekes tippek kezdő kurátoroknak.

A tartalom aggregáció legjobban működő formája a content curation. A speciális tartalomgyüjtő oldalakon létrehozott tematikus anyagok igen sok látogatót is vonzhatnak. A Scoop.it és a hozzá hasonló oldalak egyre könyebbé teszik a tartalom gyűjtést, rendszerezést és megosztást.

A legjobb content curatorok szólalnak meg abban a blogbejegyzésben, amely a PR Coach.com oldalán jelent meg. Az online tartalom életét meghosszabbító tartalom gyüjtők igen értékesek, hiszen a naponta keletkező anyagok olvasottságát javítják, a gyors átfutási idő miatt elvesző anyagokra hívják fel a figyelmet.

A tippek többsége persze egyszerű, ne ossz meg olyat, amit előtted már millióan, fókuszálj egy témára, vagy figyelj a tartalom minőségére. Ennél nem is kell nagyon sokkal több ahhoz, hogy nagyon sok olvasót érjünk el. Illetve talán mégis egy nagyon fontos kimaradt, miszerint a rajongók nem szeretik a lusta tartalom megosztót, mindig friss tartalomra vágynak. Ezzel persze a curated oldalon megosztott cikket kevesebben olvassák majd, de a szorgalmasan válogatott, megfelelő mennyiségben kínált tartalom a legnézettebb oldalakkal egyenértékűvé változtathatja az általunk gondozott hírgyüjtőt.

A legmenőbb curátorok 1 millió feletti nézettséggel rendelkeznek és hírmagazinokat megszégyenítő rejongó táboruk van. Ez persze nem rontja az esélyét a kisebbeknek sem, egy ilyen oldalon semmi más nem számít, minthogy milyen anyagokat kínálsz másoknak, mennyire tudod azt népszerű közösségi oldalakon szétteríteni. A scoop.it napokban újratervezett oldalai egyébként bárkinek könnyű és gyors blogot biztosítanak anélkül, hogy arra napi 10 percnél többet kellene áldoznia az újdonsült kurátornak.