A magazinok legjobbjai

A magazinok legjobbjai
Vajon ki volt tavaly a legnépszerűbb véleményvezér? Melyik női, üzleti vagy sportmagazint szerették a legtöbben? A szerkesztőségek egyesített belső felméréséből most kiderül.


Magazinokból lehetett értesülni a populáris kultúra legfontosabb pillanatairól, kezdve a Vanity Fair felejthetetlen Caitlyn Jenner-bejelentésétől a New York megrázó beszámolójáig a Bill Cosbyt erőszakkal vádolókról, és a People megindító cikkéig egy nőről, aki úgy döntött, hogy véget vet az életének. Az idei sikerlistások a szerkesztőségek eredményein túl azt is bebizonyították, hogy többek pusztán magazinoknál, mégpedig azzal, hogy felvállalják a pillanat kínálta platformok, partnerségek és hirdetői együttműködések igénybe vételét egy új olvasótábor megnyeréséhez.

A legnépszerűbb magazin

A szerkesztők választása: Vanity Fair

Az olvasók választása:
Wired 39,7%,
The New Yorker 37,6%,
Bloomberg Businessweek 8,7%

A legnépszerűbb véleményvezér

A szerkesztők választása: New York

Két éve a New York hűséges olvasói közül sokan sajnálkoztak, hogy a kiadvány kétheti gyakoriságú megjelenésre vált, és a vég kezdetét látták ebben. Mint kiderült, semmi sem állt távolabb az igazságtól.
A csaknem öt évtizede létező kiadvány megőrizte jelentőségét, továbbra is magas hírértékű címlap sztorikat hoz (mint pl. Bill Cosby botrány), bővíti a magas olvasottságú blogokból álló hálózatát (amelyek 23 millió egyedi látogatót vonzanak havonta, és ezzel az idén a digitális hirdetések 10%-ban nőttek), a Vulture Festival megrendezésével pedig élő rendezvények szervezésébe is belevágott.

Az olvasók választása:
The New Yorker 47,4%
Time 32,0%
The Atlantic 9,8%

A legnépszerűbb életmód magazin


A szerkesztők választása: WSJ. Magazine

Míg maga a Wall Street Journal nem tekinthető éppen az exkluzív divat fellegvárának, az újság luxus életmód-magazinjának, a WSJ Magazine-nak sikerült megkerülhetetlenné válnia a stílusszakértők körében. Ma, fennállásának ötödik évében a magazin által kiosztott éves Innovator Awards díj az egyik legnépszerűbb eseménnyé nőtte ki magát a városban, amely szerteágazó területek úttörőit díjazza, olyanokat, mint Miuccia Prada, Angelina Jolie és Karl Ove Knausgaard.

Az olvasók választása:
WSJ. Magazine 38,4%
Town & Country 27,4%
Real Simple 13,9%

A legnépszerűbb gasztronómiai magazin

A szerkesztők választása: Bon Appétit

A Condé Nast Food Innovation Group részeként a Bon Appétit mindenképpen méltó a címére. A magazin több fontos partneri viszonyt alakított ki olyan márkákkal, mint például a Samsung (ennek égisze alatt jött létre a magazin legelső szponzorált címlapja, egy két szezonos videó sorozat), illetve az AmazonFresh (amely számára a Bon Appétit több márkázott üzletportált készített).
A teljes olvasótábor közel 33 százalékkal nőtt, mobillátogatók száma pedig megkétszereződött.

Az olvasók választása:
Cooking Light 34,0%
Food & Wine 30,5%
Bon Appetit 21,0%

A legnépszerűbb utazási magazin


A szerkesztők választása: Travel + Leisure

A korábban gyengélkedő utazás kategória ismét tündököl, a Time Inc.'s Travel + Leisure pedig a legújabb befutó. Tavaly áprilisban a márka tetőtől talpig megújult, amelynek eredménye egy trendibb termék és egy ismét életerős digitális láb, amely gyors tempóban állít elő kifejezetten minőségi tartalmat.
A változások mind a hirdetők, mind az olvasók kedvére valók: a hirdetési oldalakon 11 százalékos növekedés volt tapasztalható szeptemberig, a teljes olvasóközönség pedig csaknem 12 százaléknyit gyarapodott.

Az olvasók választása:
Travel + Leisure 34,0%
Town & Country Travel 26,6%
Condé Nast Traveler 24,6%

A legnépszerűbb lakberendezési magazin

A szerkesztők választása: Architectural Digest

A hirdetési oldalakon tapasztalt ötévnyi töretlen növekedést követően az Architectural Digest egyértelműen uralja az otthonteremtési tematikát. A siker azonban nemcsak a nyomtatott magazint jellemzi. A közelmúltbeli ráncfelvarrás után az ArchitecturalDigest.com is felzárkózott a 10 leggyorsabban növekedő magazin-weboldalhoz, miközben digitális bevétele megduplázódott.
A márka Home Design Show nevű saját rendezvénye pedig 40.000 látogatóval az eddigi legjövedelmezőbb év volt a 14 éves történetében.

Az olvasók választása:
Domino 45,5%
Architectural Digest 36,3%
House Beautiful 7,8%

A legnépszerűbb divatmagazin


A szerkesztők választása: Harper's Bazaar

A Harper's Bazaar lenyűgöző címlapjaival, innovatív reklám-partnerségeivel és lebilincselő vezércikkeivel igazán sikeres divatmagazin. Egy olyan évben, amikor a divatkategóriában a hirdetési oldalak szinte stagnáltak, a Bazaar' saját oldalai 14 százalékos növekedést produkáltak, digitális forgalma pedig 171 százaléknyit emelkedett.
A HB erőteljesen jelen van a Pinteresten is, a platform vezető magazinmárkájaként 4,6 millió követővel büszkélkedhet. Ehhez jönnek még az olyan új kezdeményezések, mint pl. a magazin vásárlásösztönző Harper Supplement melléklete, illetve e-kereskedelmi befektetései.

Az olvasók választása:
Brides 28,5%
Porter 28,4%
Vogue 16,5%

A legnépszerűbb női magazin

A szerkesztők választása: Redbook

Meredith Rollins főszerkesztő kezei alatt a 113 éves márka figyelemreméltóan fiatalos lendületet kapott, és a szépségből, divatból, életmódból és más témákból életerős mixet alakított ki. A magazin a kockázatvállalási hajlandósága miatt is piros pontot érdemel.
Tavaly szeptemberben a jól bevált celeb címlap helyett a Redbook inkább a Dove által szponzorált Real Women Style Awards nyerteseit tette a címlapjára, amivel kivívta az elismerést országszerte.

Az olvasók választása:
Redbook 45,1%
Woman's Day 36,8%
Self 7,3%

A legnépszerűbb egészség/fitnesz magazin – Női


A szerkesztők választása: Women's Health

Az idén tízéves Women's Health érzi az okos márkaközi integráció erejét. Szponzorokkal (pl. Degree), testvérmagazinokkal (Men's Health), sőt külső magazinmárkákkal (Domino) fennálló több platformos partnersége több százmilliós megtekintést hozott. A legkiemelkedőbb eredményt azonban televíziós nézőszámának növelése terén érte el a márka.
Az elmúlt év során a Women's Health társult, többek között, az NBC Today show c. műsorával, és elindította éves Next Fitness Star versenyét, „The Doctors” szegmenseket készített a National Women's Health Week programjához, és új sorozatot indított Sweat Inc. címmel a Spike TV-n.

Az olvasók választása:
Women's Health 58,6%
Shape 28,9%
Health 12,5%

A legnépszerűbb férfimagazin

A szerkesztők választása: GQ

A Condé Nast zászlóshajónak számító férfimárka nyerő formában volt tavaly. Nyomtatott formában a GQ Style melléklet óriási siker volt az újságosstandokon, idén pedig négyszeres példányszámban jelenik meg. A digitális oldalon az újraindított GQ.com néhány hónap alatt megduplázta a forgalmát.
Eközben az olyan kiegészítő tevékenységei, mint az NBA All-Star party vagy az Armani által szponzorált Grammy's party, illetve egy meghívásos New York-i klub, The Gent, módot adnak arra, hogy a fogyasztók mélyebben is kötődjenek a márkához.

Az olvasók választása:
Details 37,2%
GQ 24,3%
Playboy 22,6%

A legnépszerűbb egészség/fitnesz magazin – Férfi

A szerkesztők választása: Men's Fitness

A Men's Fitness még mindig lendületben van a 2013-as realunch után, amikor a márka a luxus felé fordult, újra pozícionálta magát. Impozáns végeredmény: az értékesített példányszám 26 százalékkal emelkedett.

Az olvasók választása:
Men's Health 50,4%
Men's Fitness 48,3%
Backpacker 1,3%

A legnépszerűbb autós magazin

A szerkesztők választása: Car and Driver

Az autós tematikában egyedüliként a Car and Driver magazin tudta növelni az olvasótáborát. A hatvanadik évfordulóját ünneplő magazin hirdetései még mindig sikeresek és kétszámjegyű reklámbevétel-növekedést hoznak már második éve az olyan autógyártókkal való partneri viszonynak köszönhetően, mint a Mercedes-Benz, az Acura, a Toyota és a Chevrolet.

Az olvasók választása:
Car and Driver 49,0%
Motor Trend 17,5%
Road & Track 14,3%

Olvasson tovább itt: http://www.cmsales.hu/ezekre-a-magazinokra-figyelt-mindenki-2015-ben