A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti
Tovább bővül a LifeTime Media Sales House portfóliója: júliustól a nagy múltú Képmás családmagazin értékesítését is átveszik.

 

„A 15 éves múltra visszatekintő Képmás magazin szinte egyedülálló médiumként éri el a mai Magyarország igényes, művelt polgárait – vallja Molnár-Bánffy Kata, a Képmás 2002. Kft. ügyvezetője. – Egy ilyen értékes kiadvány és a hozzá tartozó weboldal, a kepmas.hu méltán vívta ki a hirdetők és támogatók elismerését. Reményeink szerint egy még szélesebb hirdetői kört is el tudunk majd érni azáltal, hogy a LifeTime Media-t választottuk partnerünknek.”

„Az elmúlt hónapok a dinamikus portfólió-növekedésről szóltak, így a mennyiségi fókusz után lassan áttérhetünk a minőségi fókuszra – mondja Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője -. Szeptemberre szeretnénk egy olyan portfólióval rendelkezni, amely minden szempontból egyedülálló lesz a piacon. A Képmás magazin és a weboldal, a kepmas.hu értékesítése is éppen ebbe az irányba mutat” – tette hozzá.

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban.

A Kiadó célja, hogy prémium (AB státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (Lege Artis Medicinæ, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.

A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin, a Digitális Fotó, a Szezon, a NGTLN, illetve mostantól a Képmás magazinok hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.