A Havas Media viszi a Sziget-birodalom kommunikációját

A Havas Media viszi a Sziget-birodalom kommunikációját
″A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében″.

A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját, a budapesti irodából koordinálva kilenc ország digitális kampányait - írja a mediapiac.com. Az együttműködés 2017 őszén kezdődött, melynek célja a fesztiválok nemzetközi ismertségének további növelése és a jegyeladások maximalizálása. Ehhez a közösségi média kampányokon túl kereső és programmatic kampányok futnak hazánkon kívül Nagy-Britanniában, Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban, illetve alkalmanként további országokban is. Az eredmények nyomon követésében és az adatok elemzésében a Havas Media adatmanagement platformja az Artemis nyújt áttekintést és segítséget.

Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt az erős nemzetközi háttér, valamint a kimagasló digitális kompetencia. A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében – nyilatkozta Kádár Tamás, a Sziget Zrt. ügyvezető igazgatója.

Egy ügynökség számára nagy kihívás és nagyon felemelő egy igazi Love Branddel dolgozni, főként, hogy ezt egy többországos koordináció vezetőjeként tehetjük meg. Sok pozitív élményünk a korábbi fesztiválokkal kapcsolatban most a hivatásunk részéve vált – mondta Faludi Péter, a Havas Média ügyvezető igazgatója.

A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!