A Facebook a Flipboard babérjaira vágyik

A Facebook a Flipboard babérjaira vágyik
Logikusnak látszik a Facebook azon törekvése, hogy házon belül tartsa azon olvasóit, akik az őket érdeklő híreket a médiából szeretnék megismerni. A Flipboard aggódhat.

Úgy tűnik a Facebook szeretné új módszerekkel megtartani látogatóit. A mobilos tervek keretében készülő megoldások közül most a hírolvasóról rántotta le a leplet az amrikai sajtó. A Facebook a felhasználói számára egy tematikus hírgyűjtő, hírolvasó megoldással szeretné egyszerűbbé tenni az információk megszerzését.

A Flipboard - ezen a területen - leginkább elterjedt hírolvasó komoly bajba kerülhet, ha Zuckerberg cége rávetődik erre a témára. A Facebook az utóbbi időben sok felhasználót vesztett, főleg a fiatalok közül. A tervezett hírolvasó is inkább a felnőtteket célozza, a fiatalok elvándorlását ez egyáltalán nem fogja csökkenteni.


A Linkedin mintegy egy éve vezette be a saját hírgyűjtő szolgáltatását, illetve egyre több globálisan fontos vezető blogbejegyzésivel igyekszik érdekesebbé tenni az oldalt. A cég 90 millió dollárért vásárolta fel a Pulse-t, nem is olyan régen.

A felhasználók többsége szereti, ha az őt érdeklő híreket közvetlenül az orra elé helyezik azokon az oldalakon, ahol viszonylag sok időt töltenek. Meglepő, hogy az egyik független hírolvasó - a Rupert Murdoch birodalmába tartozó - a Daily decemberben csődölt be.

A Flipboard 56 millió felhasználóját joggal féltheti egy Facebookba csomagolt megoldástól, hiszen a Zuckerberg birodalom szinte végtelen lehetőségeivel szemben nagyon nehéz lesz versenyezni.