Média 1. oldal

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Tévéőrörültek figyelem: jönnek a kódolatlan hetek!

Tévéőrörültek figyelem: jönnek a kódolatlan hetek!

Áprilisban újra kódolatlan hetek az AXN és a Bonum TV csatornán – az AXN két, a Bonum TV négy hétig kódolatlanul elérhető a MinDig TV nézők számára.
Jön a hivatalos mobil műsorszolgáltató

Jön a hivatalos mobil műsorszolgáltató

Az ötven országra exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogokkal rendelkező Eurosport minden eddiginél több emberhez juttatja el az olimpiát, minden eddiginél több képernyőn.
Az Origónál folytatja a Travelo.hu

Az Origónál folytatja a Travelo.hu

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.
Ha utálod a reklámokat...

Ha utálod a reklámokat...

Az AdGuard most már elérhető a Windows Edge felhasználóinak is. Miről is van szó? Egy spéci reklámblokkolóról.
Kiemelkedő a magyar regionális rádiók hallgatottsága

Kiemelkedő a magyar regionális rádiók hallgatottsága

A leghallgatottabb helyi adó a tatabányai Forrás rádió.
IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

IAB-kalkulátor: átláthatóbbak lehetnek a programmatic kampányok!

Angol nyelvű kalkulátort készített az IAB annak érdekében, hogy a programmatic kampányok nagyobb átláthatóságúak legyenek. A kalkultátor mindenkinek jól jön: a hirdetőknek és a kiadóknak is.
Királynők, csábítók, vezetők – női karakterek a TV-sorozatokban

Királynők, csábítók, vezetők – női karakterek a TV-sorozatokban

A 2000-es évek óriási változást és új, erős női karaktereket hoztak a sorozatgyártás mindennapjaiba. Azóta a női szereplők nem csak szépek, szexisek, hanem szórakoztatóak, okosak és sikeresek is lehetnek. Sőt, már ennél is többre képesek.
Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját. A szakeber korábban több mint tíz éven át a Ringier/Médiaworks kutatási és szervezési igazgatójaként dolgozott.
Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

A jövőben a LTM Sales House értékesíti a Mediacity és a Daylight Media portfólióinak hirdetési felületeit.
1/46