Média 1. oldal

Ha utálod a reklámokat...

Ha utálod a reklámokat...

Az AdGuard most már elérhető a Windows Edge felhasználóinak is. Miről is van szó? Egy spéci reklámblokkolóról.
Az Atmediát választotta a History csatornák tulajdonosa is

Az Atmediát választotta a History csatornák tulajdonosa is

Az Atmediát választotta partneréül a History Channelt is üzemeltető A+E Networks® UK, a cég a spot megjelenések, ezen belül a márkatartalmak és a műsorszponzorációk értékesítése terén képviseli majd a csatornát.
Íme egy újabb fejlesztés, ami berobbanthatja az 5G-t

Íme egy újabb fejlesztés, ami berobbanthatja az 5G-t

Áttörést értek el az IBM és az Ericsson tudósai az 5G területén.
Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Tavaly a magyarok egy picit kevesebbet tévéztek, mint 2015-ben - derült ki a Nielsen felméréséből. Az elmúlt években folyamatosan nőtt az egy főre jutó televíziós reklámok megjelenésszáma.
Okostelefonon éljük az életünket

Okostelefonon éljük az életünket

Több mint négymillióan hasznának okostelefont Magyarországon, amit tartalomfogyasztásra is használnak. Az okostelefon mára minden visz - derül ki az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatásából, amely az okostelefonos tartalomfogyasztási szokásokkal foglalkozik.
Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

A jövőben a LTM Sales House értékesíti a Mediacity és a Daylight Media portfólióinak hirdetési felületeit.
A YouTube Go azoknak jön, akik a mobilinterneten lógnak

A YouTube Go azoknak jön, akik a mobilinterneten lógnak

A YouTube Go főleg a fejlődő országok felhasználóit célozza meg, ahol nem kielégítő a wifi-szolgáltatás. A lényeg: az app kíméli a mobilos adatforgalmat.
Saját magán nagyot erősít a TV2

Saját magán nagyot erősít a TV2

Tovább növelné részesedését a TV2 Csoport, ehhez amerikai blockbuster filmeket és rengeteg saját gyártású produkciót vetnek be.
Válasz a reklámvakságra: natív - interjú

Válasz a reklámvakságra: natív - interjú

A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

Pikírten hasít a magyar kreatív ipar - interjú

A magyar média- és reklámpiac is stabil az ismert problémák és nehézségek ellenére a Kreatív magazint is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője, Szigeti Péter szerint. Többek között arról is beszélgettünk, hogyan fér még egy cégen belül egy szakmai kiadvány és a piacon versengő szolgáltató.
1/46