Média 1. oldal

Megválasztották az IAB új elnökét és elnökségi tagjait

Megválasztották az IAB új elnökét és elnökségi tagjait

Új elnököt és elnökségi tagokat választott kedden az IAB, megbízásuk 2018 végig szól.
Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra.
Rettenetes büntetés elé néz a Google

Rettenetes büntetés elé néz a Google

Az egész piacra komoly hatással lehet, ha az Európai Bizottság büntetést szab ki - állítólag egymilliárd euróról van szó - a Google-re.
Fontos bejelentést tett Deutsch Tamás

Fontos bejelentést tett Deutsch Tamás

Nyártól elérhető a szolgáltatók kínálatában a Digitális Jólét Alapcsomag, amelynek legfőbb célja, hogy nethasználóvá válhasson az a 200-250 ezer ember, aki anyagi okok miatt nem kapcsolódott eddig a világhálóra.
Hogyan alakul az online piac?

Hogyan alakul az online piac?

Az online világ napjainkra rendkívül komplex területté vált.. Az egész piacra nincs rálátásom és nyilván a saját csövemen keresztül látok ki, de azért így is kirajzolódik előttem, hogy mi az, ami most gátat szab(hat) a növekedésnek - írja cikkében Kolozsi István.
Új helyre igazolt a TV2 volt tehetséggondozási vezetője

Új helyre igazolt a TV2 volt tehetséggondozási vezetője

Tinnyei-Gáspár Kornélia a TMC Group új portfólió és üzletfejlesztési igazgatója.
Élő TV-kavalkád a mobilodon

Élő TV-kavalkád a mobilodon

21 további csatornával bővül az egyik online tévészolgáltatás kínálata, és megújul a választható csomagok struktúrája is.
A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

Tovább bővül a LifeTime Media Sales House portfóliója: júliustól a nagy múltú Képmás családmagazin értékesítését is átveszik.
Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Már nem kell weboldalakra látogatnunk, megkapjuk őket egyből. Instant világban élünk, bármit is jelentsen az. Úgynevezett „Instant Article”-ben olvashatjuk a New York Timest a Facebookon, és nem az adott médium weboldalán. A Google találataiból egyből vásárolhatunk, anélkül, hogy az Amazonra felmennénk. Ki lesz a nyertes? Szántó Péter cikke.
A Travel Channel is az Atmediát választotta

A Travel Channel is az Atmediát választotta

A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től értékesíti a Travel Channel szpot és nonszpot reklámidejét. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely az Atmediát választotta, így a cég által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.
1/49