Így told a termékeid online!

Így told a termékeid online!
“A Világ a Piacom” néven export-támogató programot indít Magyarországon a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH és az espell.

A Világ a Piacom névvel közös programot indít a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH, és az espell a magyarországi vállalatok nemzetközi piacra lépésének támogatásáért és export tevékenységük online bővítéséért.

A környező országokban az internethasználók 44%-a évente legalább egyszer vásárol külföldi terméket online, melynek hátterében a külföldi webshopok által kínált kedvező vásárlási feltételek (41%) és a vonzó ajánlatok (38%) állnak. A szomszédos országok internet felhasználói döntően ruhákat és kiegészítőket vásárolnak online külföldről (41%), emellett a számítástechnikai eszközök és szoftverek is népszerűek (20%) de sokan rendelnek könyveket, CD és DVD lemezeket valamint videójátékokat (20%).

“A Világ a Piacom” program keretében a Google a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH és az espell szakmai segítséget nyújt és oktatóanyagokat biztosít az export lehetőségek iránt érdeklődő vállalatoknak. A nemzetközi piacokra nyitott vállalatok a www.avilagapiacom.hu oldalon található folyamatosan bővülő Tudástárban:

- Megismerkedhetnek az online hirdetési lehetőségekkel a Google oktatóanyagaiból
- Pénzügyi tanácsokat kaphatnak a Budapest Banktól
- A külföldi piacra léppés logisztikai oldaláról tudhatnak meg többet a Magyar Postától
- Az online jelenlét fejlesztéséhez a BIG FISH ad segítséget
- A sikeres exportért az espell-től tanulhatják meg a legfontosabb fordítási és lokalizációs tudnivalókat

Az online oktatóanyagok mellett a programot életre hívó vállalatok havi rendszerességgel képzéseket is tartanak a Google Groundon, a Google oktatóközpontjában.

A program nyitott minden vállalat számára, azonban a Google Grundon tartott személyes képzésekre helyek korlátozott számban, online regisztrációt követően érhetőek el. Az eseményekről bővebben a program weboldalán, az “Események” menüpontban tájékozódhatnak.

A program keretében a partnerek nem csak tudással, hanem egyedi ajánlatokkal is segítik az export felé induló vállalkozásokat, melyek így alacsonyabb költségek mellett próbálhatják ki magukat az új piacokon. Az oldalon a cégeknek lehetőségük nyílik tanácsadást és üzleti ajánlatot kérni a partnerektől a “Partnerek és ajánlatok” menüpontban.

“A Világ a Piacom” program révén a Google, a Budapest Bank, a Magyar Posta, a BIG FISH és az espell a magyarországi vállalatok export növekedésének támogatását tűzte ki céljául. A program nyitott minden olyan vállalat számára amely növelni kívánja nemzetközi forgalmát valamint érdeklődik az online üzleti lehetőség iránt. A programmal kapcsolatos részletek és bővebb információ a kezdeményezés weboldalán olvasható.
“A Világ a Piacom” program első nyilvános rendezvényét május 13-án, a Budapesti Kongresszusi Központban tartják.
“Örülünk neki, hogy közösen ilyen átfogó programot indíthatunk partnereinkkel, hogy támogassuk azokat a magyarországi vállalkozásokat, melyek exportálni szeretnének, vagy már exportálnak. Ma, amikor a vásárlók már az internetre költöztek, elengedhetetlen, hogy a vállalatok is elsajátítsák a szükséges digitális készségeket. Szinte bármely cég globális piacra tehet szert az internet nyújtotta eszközök segítségével. A célunk, hogy a magyarországi vállalkozások exportképességét növeljük, a Google pedig örömmel veszi ki a részét ebből azzal, hogy megosztja az online marketing területen meglévő tudását a cégekkel” - mondta Heal Edina, a Google magyarországi vezetője.
“A Budapest Bank elkötelezett a kisvállalkozások támogatása iránt, és a sajátos helyzetükhöz igazodó testre szabott szolgáltatásokkal várjuk a vállalkozásokat. Célunk, hogy ne csak finanszírozói partnerként gondoljanak ránk, hanem a különböző szolgáltatásaink révén, szakértői tanácsadásunkkal hozzájárulhassunk növekedésükhöz. Éppen ezért álltunk a kezdeményezés mellé is, hiszen így nemcsak a már exporttevékenységet folytató hazai kis- és középvállalkozásokat, hanem azokat is segíthetjük üzleti céljaik elérésében, akik még csak fontolgatják a külpiacra lépést.” - Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank kisvállalkozási üzletágvezetője.