Változtat a Instagram, örülhetnek az influcenerek

Változtat a Instagram, örülhetnek az influcenerek
Az Instagram már javában teszteli annak a lehetőségét, hogy a jövőben akár a 24 óráig látható Stories posztok között is hirdetett bejegyzések jelenhessenek meg a népszerű kép- és videómegosztó alkalmazásban.

Először Matt Navarra közösségi média szakértő szúrta ki, majd a TechCrunch portál is megerősítette, hogy az Instagram már javában teszteli annak a lehetőségét, hogy a jövőben akár a 24 óráig látható Stories posztok között is hirdetett bejegyzések jelenhessenek meg a népszerű kép- és videómegosztó alkalmazásban.

Navarra a Stories posztok alján megjelenő More menüpont lehetőségei között szúrta ki a vadiúj Promote opciót, amit kiválasztva beállítható, hogy a bejegyzés egy weblapra vagy a hirdető Instagram profiljára terelje tovább a nézőket, illetve meghatározható az is, hogy milyen közönségnek jelenjen meg a promótált poszt.

(via marketingmozsak.hu)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Instagram, Marketing