Változó mobil hirdetések

Változó mobil hirdetések
A marketing szakemberek egyre jobban bíznak a multiscreen adta lehetőségekben.

Az okostlefon és a tablet használók közössége gyorsan növekszik. Az egyre növekvő közönsség média fogyasztási szokásai, az eszközök használata révén, megváltoztak. Ezt az átalakulást látva ma már számos marketing szakember dönt úgy, hogy érdemes multiscreen kampányokba kezdeni. Egy 2013. augusztusi felmérés szerint a marketingesek kétharmada szánja költségvetésének 25 százalékát ilyen típusú kampányokra. Várhatóan ez az arány 2016-ra átalagosan el fogja érni a 76 százalékot. Arra kérdésre, hogy mennyire fontosak a többképernyős kampányok most és a közeljövőben, a válaszadók 48 százaléka azt mondta, hogy a fontos célok között szerepelnek  a 2014-es marketing terveikben. 88 százalékuk pedig úgy nyilatkozott, hogy ez 2016-ra a legfontosabb célok közé fog tartozni.
A héten megrendezésre kerülő Mobil Hungary és KeresőMarketing Napon számos szakértő fog megszólani ebben a témában is.