Változás a közterületi kampányok folyamatában

Változás a közterületi kampányok folyamatában
A Magyar Reklámszövetség OOH (Közterület) Tagozata szakmai ajánlást tett közzé a közterületi kampányok indításának folyamatáról.

A Magyar Reklámszövetség OOH tagozata kiemelt figyelmet szentel annak, hogy az Out of Home piac valamennyi szereplője folyamatos minőségi szolgáltatást nyújtson valamennyi piaci szereplő számára.

Az OOH Tagozat fontosnak tartja, hogy a hirdetési folyamat az első lépésétől az utolsóig pontosan, hatékonyan működjön, ezzel is hozzájárulva a kampányok sikeréhez. Az OOH piac szereplőinek a jövőben is egyik legfontosabb törekvése, hogy partnerei kampányait a határidőket betartva szolgálja ki.

A kampányok pontos indításának azonban elengedhetetlen feltétele, hogy a plakátok az előírt határidőre szállításra kerüljenek a raktárakba. A késedelmes szállítás a hirdetési folyamat több szereplőjét is érinti, ezért a kampányok időbeni indítása ebben az esetben nem garantálható.

Plakátok kihelyezésének folyamata 2017. szeptember 1-től:

Ezért kérjük, 2017. szeptember 1-től legkésőbb a kampány indulását megelőző 10. munkanapon a nyomdakész grafikai anyagot el kell juttatni a megjelölt címre, kész plakát esetén legkésőbb a kampány indulását megelőző ötödik munkanapon a plakátokat hiánytalanul és kifogástalan minőségben kell leszállítani a cégek raktáraiba. Ennek elmulasztása esetén késedelmi és pótragasztási díjat számíthatnak fel. A késve érkezett plakátok kihelyezése a beérkezést követő 5. munkanapig történik meg. Bízunk benne, hogy a fenti intézkedések megoldást jelentenek valamennyi piaci szereplő számára a kampányok pontos indításához.



Címkék: Reklám, Marketing