Thinglink: az átkattintás öröme

Thinglink: az átkattintás öröme
A Pinterest nyomdokain haladva újabb nagyszerű eszköz kínál internet felfedező szolgáltatások. A Thinglink képeket és linkeket köt össze hatékonyan.

A Pinterest feltalálta a vizuális kommunikáció új útját, a Thinglink most hozzáteszi azt, amit mindig is szerettünk egy képeskönyvben. A játékosság keveredik az információ szolgáltatással abban az új megoldásban, amely segítségével mindenki  információk tucatjaival bővítheti fel az eddig csak vizuális információt közvetítő képeket.

A legegyszerűbb kommunikációs forma és az átkattintás mindig összefonódtak, a milliókat megmozgató képmegosztó szolgáltatás be is bizonyította, hogy szívesen kattintunk tovább egy képen keresztül. A Thinglink erre épít akkor, amikor megadja a felhasználóknak azt az élményt, hogy a képeiken annyi átkattintási lehetőséget helyezzenek el, amennyit akarnak. Az egyébként zavartalan vizuális élményt nyújtó kép akkor alakul virtuális információtárra, amikor az egeret fölé húzzuk és megjelennek a kis irányító ikonok, amelyek gyakorlatilag bárhová elvezethetik a felhasználót.

Ezt elmagyarázmi sokkal nehezebb, mint megmutatni, s pont ez a titka is a szolgáltatásnak, amelyben nem csak saját képeinket gazdagíthatjuk külső tartalommal, mások képei között is böngészhetünk. Az elkészült képet weboldalakban illeszthetjük, megoszthatjuk a Facebookon, G+-on, Twitteren, sőt Pinteresten is.

Az elkészített informatív vizuális üzenetek statisztikái pedig megmutatják, hogy milyen egyszerű innetől egy képet átkattintható linkekkel eljuttatni mindenhová. A Marketingesek még nem fedezték fel, de várhatóan hamarosan interaktív képek özöne hirdeti majd a mögötte rejtőző tartalmakat a ThingLink oldalán, blogokban és a közösségi média számos szolgáltatásában.