Termékminta 2.0

Termékminta 2.0
A hagyományos termék marketing kampányokat ideje lesz 2015-re optimalizálni. Hiába a csinos hostessek, ha nem tudunk meg semmit a felhasználókról.

Mindenki találkozot már a bevásárlóközpontokban mosolygó termékkóstoltatókkal. A marketing szakemberek megvizsgálták a hatékonyságát és azt találták, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy ki és miként kínálja a cég termékeit.

A kutatók rámutattak arra, hogy ha a célközönségnek valami olyat szeretnénk eljuttatni, ami túlmutat a hagyományos csoki, gyümölcsjoghurt, vagy felvágott kóstoltatáson nagyon pontosan kell megválogatni az azt kínáló személyeket.

A technikai berendezések bemutatásához egész konkrétan ki kell képezni a bemutató személyzetet, ugyanis ha nem tudnak válaszolni a vásárlói kérdésekre szinte semmi értelme nincs a vásárlókat közvetlenül megszólítani.

A kóstoltatás a tabletre költözik
A legmodernebb technológia segítségvel ma már egész más szintre lehet emelni a termékkóstoltatás és a termékminták vásárlókhoz juttatását. A mobilok és tabletek megjelenésével új marketing eszközök jelennek meg. 

Ezek már nem egyszerűen csak a terméket kínálják, egyszerű játékokkal bevonzzák a vásárlókat, s a kóstoltatók könnyedén szereznek visszajelzéseket a termékekkel kapcsolatban.

A hostessek néhány perc alatt egyszerű kérdőíveket töltetthetnek ki a felhasználókkal, a vásárlók bevonhatók a kampányba a közösségi médián keresztül és még számos egyéb módon.