Tartalom marketing: miért is ekkora őrület?

Tartalom marketing: miért is ekkora őrület?
Egy infografikán sikerült tetten érnünk a tartalom marketing elterjedésének okait. Ha nem használtad eddig mostantól biztosan elgondolkozol rajta.

A B2C oldalán jelent meg egy nyúlfarknyi magyarázattal a Tartalom marketing használatot és annak eredményeit vizsgáló felméréseket demonstráló infografika. A megállapításai néhol meglepőek, de azt mutatják, hogy a hagyományos marketing eszközrendszere, ma már nem nélkülözheti az a digitális megoldásokat.

Az adaton nem csak az előnyöket, hanem a "hátrányokat" és problémákat is feszegetik, így a grafika nem billen egyértelműen a "mindenkinek ez az egyetlen és kötelező megoldás" irányba. 

A design egyébként gyönyörűen szemlélteti, hogy a sokakben jelenleg még félelmeket okozó változásokat egyre inkább közelíti a felhasználói elvárás, a mindenhol, minden eszközön fogyasztható tartalom.

A számok pedig lenyűgözőek, a naponta 27 millió megosztott tartalom, vagy a nagyon költség hatékony megoldási lehetőség tulajdonképpen folyamatosan növeli azt a réteget, akik már nap mint nap használják a kampányaikban a content marketing kínálta előnyöket.