Személyes márkaépítő ABC

Személyes márkaépítő ABC
Ha nem lenne elég ügyfelünk, Twitter követőnk, kapcsolatunk, vagy egyszerűen csak jobban szeretnénk szekértőként pozicionálni magunkat, itt a megoldás.

A személyes márka fontosságáról Amerikában nem nagyon kell győzködni mostanában senkit. A rettenetes információs zajban meglehetősen tudatosan kell építkezni azoknak a szakértőknek, tanácsadóknak, akik ki szeretnének tűnni a többiek közül.

Erre sok esetben nem elegendő egy blog. Ahhoz, hogy tényleg véleményvezérré nőhessük ki magunkat elég sok mindent meg kell tennünk.

A személyes márka értéke folyamtos ápolást igényel, nem szerezhető meg gyorsan az a bizalom és figyelem, amely az igazi értékét képviseli. Az építkezés folyamatában rendkívül következetesnek és kitartónak kell lennünk, különben az egész munkánk kárba veszhet.

A reputációnk ilyen jellegű növelése természetesen szakmai elismerést, megrendelőket és sikereket szállít hosszú távon. A kockázatok és mellékhatások tekintetében egyébként érdemes a személyes márkaépítés egyik legjobb szakemberével Nagy Krisztával (Vérnyúl) konzultálni.

Az alapokat meglehet tanulni könyvekből, vagy akár egy infógrafika segítségével is, de az igazi profik a személyes márkájuk felépítését szakemberekre bízzák.