Startupom van: mit csináljak?

Startupom van: mit csináljak?
Tucatnyi marketing feladatot elvégezhetünk a közösségi oldalakon, ugyanis egy átlagos startup felhasználóinak többsége itt mindenképpen megfordul.

Érdekes infografikát készített a Visual.ly, amely mostanában elég gyakran foglakozik a startupok világával. Azt mutatják be, hogy milyen módon használhatja egy startup a közösségi média oldalakat, ha brandjét szeretné a felhasználóknak megmutatni.

A marketing feladatok így elég átlátható módon, mindenki számára könnyen elvégezhetővé válnak, de persze az egész csak akkor lesz hatékony, ha mögötte gondos stratégia is hózódik. A cégek többsége mostanában már ráébredt arra, hogy  a felhasználóit azokon a csatornákon keresztül kell megszólítania, ahol sok időt töltenek, de az eredmények nem mindig egyértelműek.

A jól megírt blogbejegyzések, vagy egy gondos címválasztás nem csak azonnali hatásaival segítheti a céges kommunikációt, későbbiekben visszatérő látogatókat eredményezhet, ha a Google jól helyezi el a keresőtalálatai között.

A startupok speciális helyzetben vannak, hiszen az ő kezdeti anyagi helyzetük nem engedi meg a gondosan tervezett, drága marketing és PR kampányokat, ezért más módszerekhez kell folyamodni. Ilyenkor jön a közösségi média a képbe, amely költséghatékony és sok emberhez eljutva felhasználókhoz juttathatja a projektet.