Partizán marketing

Partizán marketing
Hogyan kerüljünk ki a világ legnagyobb online kiadványainak az oldalaira? Sokan találgatják a nemzetközi médiamegjelenés titkát, mi is adunk tippeket.

Az utóbbi időben több hazai szolgáltatás és termék került be a nemzetközi médiába. Ez rendkívül jó hatással lehet mondjuk egy induló vállalkozás brand kommunikációs céljaira, felhasználó szerzésére, piac tesztelésre.

Hogy is juthatunk nemzetközi megjelenéshez?

1. Írjunk nemzetközi blogot.
Ez kiváló tartalom forrás, amit könnyedén megoszthatunk a közösségi oldalakon. Kicsit ugyan munkaigényes, de ha szakmailag jók vagyunk könnyedén eljuthatunk a célközönségünkhöz.

2. Nemzetközi sajtóközlemény
Kevéssé esélyes formája az üzeneteink megjelentetésének. Kivéve, ha ismerjük a régiónkkal foglalkozó szerkesztőt, elég érdekes a téma, vagy valamiért van nemzetközi vonatkozása is a történetünknek.

3. Content marketing, content curation
A legújabb megoldási lehetőségként azon oldalakat is használhatjuk célajinkra, amelyeken a hirgyüjtögető kurátorok megtalálhatják és saját közönségükkel is megoszthatják.

4. Twitter kampány
Itthon szintén kevésbé használt eszköz, viszont Amerikában rendkívül népszerű közösségi kommunikációs eszköz. Manapság már videóval is kiegészíthetjük.

5. Youtube és társai
A videó üzenet mindig jó ötlet, elég sok termékfejlesztő választja megoldásként a vizuális üzenetet a célcsoport megtalálásra, viszont vannak akik edukációra használják.

6. Blogger teszt
Felkérhetünk bloggereket arra, hogy kipróbálják a termékünket, szolgáltatásunkat, remélve egy a pozitív élmény hatására megjelenő bejegyzést. 

7. Közösségi finanszírozási kampány:
Egy jól felépített akcióval több legyet is üthetünk egy csapásra. Bekerülhetünk a médiába, fizetőképes támogatókat találhatunk miközben rengeteg visszajelzést is kaphatunk.

Szabály igazán nincs, élelmes és hatékony média partizánkodással egész komoly eredményeket érhetünk el.