Pályázz, ha vágod, hogy mi fán terem a performance based!?

Pályázz, ha vágod, hogy mi fán terem a performance based!?
Új és már jól működő teljesítményalapú hirdetési eszközök (performance based) bemutatására ír ki pályázatot az IAB és a Digitalhungary.hu. A legjobbak igen értékes standhelyet, bemutatkozási lehetőséget nyernek a március 12-ei és 13-ai Evolution 2014 és Mobile Hungary 2014 konferenciákon, illetve a Digitalhungary.hu oldalon is publikációs lehetőséget kapnak. Sőt, az öt nyertesből három majd a május 13-14-i siófoki Hungary konferencián is bemutatkozhat, emellett a rendezvényekre két-két belépőt is nyernek.

A szakmában mára egyértelművé vált, hogy a teljesítményalapú hirdetési eszközök (performance based) evolúciója új lehetőségeket nyitott a hirdetők, a kereskedők és marketingesek számára, hatékonyabbá téve mind a marketingkommunikációt, mind az értékesítést.

A performance based marketing megoldások (így például a lead-építés, regisztrációk gyűjtése, a tényleges vásárlást segítő megoldások és hasonlók.) gyors felfutását elősegítette az interaktivitás mellett pontos mérhetőséget is biztosító digitális médiafelületek elterjedése. Ezek segítségével hatékonyabban lehet kampányt tervezni, a megvalósulását nyomon követni, mérni. Az interaktivitás pedig egyúttal sokféle visszacsatolási lehetőséget biztosít a kampány hatékonyságát, fogadtatását illetően. A lényeg: magasabb hatékonyság, az azonnali valósidejű eredmények és az ügyfélreakciók mérhetővé válása jelentősen csökkenti a reklámköltések kockázatát.

A performance based megoldások, és különösen azok szélesebb körű elterjedése, a fentiek miatt a az egész piac hatékonyságát növelik, s ezzel közvetve hozzájárulnak a magyar hirdetési és médiapiac versenyképességének erősítéséhez. Különösen azokban az esetekben, amikor a hagyományos eszközökkel együtt, mindkét típus erősségeit kihasználva alkalmazzák őket.

A Média Hungária konferenciairoda e pozitív hatások mind teljesebb érvényesülését azzal szeretné támogatni, hogy pályázatot hirdet sikeresen alkalmazott új, alapvetően teljesítmény-alapú hirdetési eszközök bemutatására.

A pályázatnak tartalmaznia kell az adott hirdetési eszköz

– megnevezését,

– létrehozásának, kifejlesztésének eredeti célját,

– alkalmazásának eddigi eredményeit,

– további felhasználási területeit,

– a hagyományos kampányokkal való együttműködés lehetőségeit.

A pályázat formátuma: dokumentum vagy prezentáció, de terjedelme ne haladja meg a maximális 5000-6000 karaktert (dokumentum esetében, szóközzel együtt), illetve a 10 slide-ot (prezentáció esetében).

A zsűri:

A pályázatokat az IAB hirdetői tagozatának tagjai bírálják el:

Juhász Péter (Telekom), Németh Norbert (Tchibo), Németh Ottó (Henkel),

Tóth Gergely, Varga Zoltán (Vodafone)

A zsűri összesen 5 pályaművet választ ki, rangsor nélkül.

Az öt kiválasztott pályamű nyereményei:

*  Stand biztosítása a kétnapos eseményen, ahol bemutathatják hirdetési eszközeiket.

*   2 belépő az Evolution – Mobile Hungary és KeresőMarketing Nap konferenciákra, amelyeket a Média Hungária konferenciairoda március 12–13-án rendez.

*  2 cikk megjelentetése a DigitalHungary.hu weblapon

* A fenti cikkek promotálása a Média Hungária kommunikációs csatornáin (sok ezer főnek kiküldött hírlevél, FaceBook-csatornák).

További lehetőségek:

Az öt kiválasztott pályamű kiállítója közül március 13-án a a Mobile Hungary 2014 konferencia helyszínén, titkos szavazással kiválasztunk további hármat.

E három kiválasztott cég további nyereményei:

*  Standot biztosítunk a május 13-14-i siófoki Media Hungary konferencián is.

*  2 belépőt adunk a fenti május 13-14-i eseményre.

* eszközeiket egy –egy előadáson bemutathatják az első nap délutánján a „reklám szekció”-ban

Technikai részletek:

Leadási határidő: 2014. március 03.

Pályázatot az alábbi e-mail címre kérjük leadni:

media@mediahungary.hu

Tárgy sorba kérjük beírni: Teljesítményalapú hirdetési eszközök pályázata.

A pályázó akkor vesz részt a pályázaton ténylegesen, ha arról befogadó visszaigazolást küldünk.

Csermely Ákos


Csermely Ákos

Szubjektíven magamról: Mindig médiás, televíziós szerettem volna lenni - már az általános iskola 7-ik osztályától. Mással sem foglalkoztam, mint a fényképezéssel, matekkal, fizikával. Hanggenerátorokat és fényorgonákat …