Nincs mobil stratégiája a vállalatoknak

Nincs mobil stratégiája a vállalatoknak
Az Überflip felmérései szerint a vállalatok háromnegyedének nincs mobilstratégiája, sőt nem is nagyon tudják mi is lehetne az egy mobil appon kívül.

A számok megdöbbentőek - fogalmazott Neil Bhapkar az Uberflip alelnöke a felmérés eredményeit összegezve - a cégek többsége nem csak hogy nem rendelkezik mobilstratégiával, de azt gondolják hogy egy mobilra optimalizált weboldal vagy egy mobil alkalmazás elegendő ennek a megvalósításához.

A cégek nem készültek fel arra a változásra, amelyeket a tabletek számának robbanásszerű növekedése hoz el. Bár egyre többen tudják, mi az a responzív design, de jó részük megelégszik a hagyományos weboldalának átalakításával.

Egy másik nemrégiben közzétett felmérés is azt jósolta, hogy hatalmas növekedés várható az e-kereskedelem terültén pont a megnövekedett képernyő méretek miatt. A változás gyakorlatilag azon cégek számára hozhat hatalmas bevétel növekedést, akik felkészülnek időben arra, hogy értékesítési, marketing és online hírdetési integráltan kövessék a mobilos trendeket.

A felhasználói szokások és a mobil eszközök evolúciója nagyjából azt mutatja, hogy a tabletek igen gyorsan visszaszorítják a laptopokat a piacon és ehhez kapcsolódó igénynek kiszolgálására kellene felkészülni a vállalatoknak.