Mutatjuk a legfontosabb infókat a legmenőbb Insta-profilhoz

Mutatjuk a legfontosabb infókat a legmenőbb Insta-profilhoz
Egyáltalán nem egyszerű összerakni egy ütős céges Instagram-profilt. Nem egyszerű, de lehetséges.

Mióta meggyőztünk arról, hogy egy aktív céges Instagram oldal milyen páratlan lehetőség a márkaépítésre, azóta azon töröd a fejed, hogyan izzítsd be a céges profilod, ugye?! Ez a cikk önmagában egy olyan Instagram használati útmutató, ami segít egy ütős profil felhúzásában, támogatva téged a márkaépítés rögös útján - írja a 7blog.hu.

Lépésről- lépésre kivesézzük azokat a pontokat, amiket ha csúcsra járatsz a céges profilon, jó eséllyel szerzel új és releváns követőket.

1. USERNAME, A KEVESEBB TÖBB
Lerágott csont, mégis egy Instagram használati útmutató fontos eleme: Az Instagram neved mindig a márkaneved legyen, vagy legalábbis kezdődjön azzal. Ha a userek Instagramon kívül hallanak rólad, logikus, hogy a márkaneved lesz az első, amit a keresőbe írnak. Pontosan ezért, ne nehezítsd meg a dolgukat, törekedj arra, hogy minél könnyebben megtaláljanak. Ha többen is használják az adott nevet, akkor se ess kétségbe, bőven van lehetőséged arra, hogy megkülönböztesd magad. Íme néhány tipp erre az esetre Instagram marketing tippek cikkünkből.

2. PROFILKÉP, CSAK STÍLUSOSAN
Céges Instagram oldal esetében nem érdemes túlgondolni a profilkép kérdését, törekedj az egyszerűségre és használd a céges logót. A profilkép legyen egyértelmű, színeiben és formájában egyezzen meg ugyanazzal a logó-dizájnnal, amit a weblapodon vagy a médiamegjelenéseidben használsz. Így biztos lehetsz benne, ha követed az Instagram használati útmutató tanácsait, mindenki fel fog ismerni a keresőben.

A letisztult és prémium hatás érdekében a logód a profilkép területének kb. 70%-át foglalja el.

Nem véletlen, hogy a nagypályások mind így játszanak…

3. BIO, ÉS A BRANDED HASHTAG HATALMA
Elérkeztünk az Instagram használati útmutató egyik legfontosabb részéhez: a biohoz, ami a cég bemutatásának területe, ahol röviden és frappánsan el kell tudnod mondani ki vagy és mit csinálsz. Ezt a részt alig fogja bárki is végigolvasni, aki mégis, azt pár szóban kell lenyűgöznöd, amiben az alábbi Instagram bio tippek lesznek segítségedre. Azok számára, akik csak átfutják a profilt, érdemes emotikonokkal tarkítani a leírást, hogy azonnal tudjanak asszociálni az üzleti tevékenységre vagy az adott iparágra.

Mióta az Instagram bevezette a hastag használatot a bioban, lehetőség nyílt rá, hogy ezt a rövid bemutatkozó részt tovább cifrázzuk. Itt helyezhetőek el az ún. branded hashtagek, amiket a cégek saját maguk hoznak létre és ezek használatára buzdítják az Instagram közösségét is, növelve ezzel a márkaismertséget. Ezek a hashtagek általában szlogenek, aktuális kampányra vagy eseményre utaló pár szavas rövid mondatok. A nem kívánt mozaikszavak és az olvashatóság érdekében érdemes nagybetűvel tagolni az egyes szavakat a branded hashtagen belül,különben a leleményes userek gyorsan alternatív jelentéseket tulajdonítanak neki.

Oké, de még mindig elképzelésed sincs, hogyan néz ki branded hashtag a gyakorlatban? Akkor vegyük az Instagram használati útmutató következő szemléltető példájának a Furla táskamárkát, aki a #FurlaFeeling és #TheFurlaSociety hashtageket használja. Ezekre kattintva közel 30 000 poszt jelenik meg a hashtag feed-jében, ahol vásárlóik szerepelnek legújabb Furla szerzeményeikkel. Ennél jobb társadalmi bizonyítékot nem is villanthatna a márka potenciális vásárlóinak, így ez számodra is adaptálható Instagram bio ötlet.

Itt meg kell jegyeznünk, hogy értelmetlen lett volna a látszólag releváns #fashion, #bag, #accessory -t a bioba tenni (mint, ahogyan sokan teszik), hiszen ezekre a hashtagekre több millió random poszt található a hashtag feedben, így a Furla tartalmai elvesznének a posztok tömegében. Azonban mielőtt élesítenéd saját branded hashtageidet, tudnod kell, hogy a branded hashtag bevezetésének külön szofisztikált módja van, amit érdemes tanulmányozni. A teljes poszt itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Instagram