Mobilmarketinges céget vett a Yahoo

Mobilmarketinges céget vett a Yahoo
A Sparq weboldalán örömmel tudatta a felhasználóival, hogy szolgáltatásait ideiglenesen szünetelteti, amíg a cég a teljes akvizíciót lefolytatja.

A Yahoo idei első bevásárlása egy mobilmarketing csapat, amely a tavalyi évben szépen gyarapodott. Noha sem a Yahoo, sem a Sparq nem jelentette be az üzlet részleteit, a felvásárolt társaság hamarosan a vállalat Sunnyvale-i központjában folytatja tevékenységét.

A hírt a Techcrunch közölte, azzal a megjegyzéssel, hogy a Sparq minden valőszínűség szerint nem került sok pénzébe a Yahoonak.

A Sparq-ot 2010-ben alapították, célja, hogy a mobilfelhasználók számára egyszerűbbé tegye a vásárlást, a különböző szolgáltatások megtalálását, segítséget nyújt termékek eladásához.

A bevásárlás egyértelműen mutatja, hogy a Yahoo komolyan be akar szállni a mobilbusinessbe. A meglevő ügyfélbázisának szeretné értékesíteni a mobilmegoldásait, a növekvő mobilhirdetési piacon erősítené a szerepét.