Mit csináljunk és ne a tartalommal?

Mit csináljunk és ne a tartalommal?
Egy nagyszerű infografika most azt a tartalommarketing alapkérdéseit boncolgatja. Amerikában sincs ez máshogy, tehát érdemes megnézni.

A tartalom a király mondogattuk éveken keresztül. Az új buzzword - a tartalom marketing az új SEO. Ennek fényében érdemes átnézegetni azt az infografikát, amelyet a Webnethosting szakemberei készítettek.

Az új Google szabályok szerint természetesen érdemes odafigyelni oldalainkon a tartalomra, hiszen a gyakorik frissítés komoly hangsúlyt kapott. Természetesen, ha több a tartalom, több a kereshető kulcsszó, illetve több a látogató is. Nincs ebben semmi varázslat. Az oldal hatékonyságát a tartalom dobja meg a legjobban.

A negy pillér, amire építhetünk a tartalom marketingben, a blog, a sajtóközlemények, az infografikák, illetve a vendégposztok. Ezek használt és szabályait fejtegeti az alábbi infógrafika.