Mit csinál egy ″Growth Hacker″?

Mit csinál egy ″Growth Hacker″?
A startup világ újraértelmezi a marketinges fogalmát. Nem elég a SEO, a marketing és az online média egyes szeleteit értened, az egészet kell átlátnod. Erről írt most online könyvet Neil Patel és Bronson Taylor.

A "growth hacker" annyira új fogalom, hogy még szavunk sincs rá, pedig 2010-ben alkotta Sean Ellis. Valami olyasmit takar a fogalom, amit sikergyárosnak, növekedés generálónak mondhatnánk. Azok a profik, akikre a cégednek szüksége van ahhoz, hogy nagyon gyors növekedést érhess el, határok és regionális piacokon túl mutató stratégiákkal.
Erről jelent meg a Quicksprout-on egy egész fantasztikus könyv, ingyenesen elérhetővé téve a "growth hacking" technikák teljes gyüjteményét.

Neil Patel már az első mondataiban megkérdőjelezi, hogy elegendők-e ma általánosan használt technikák, a SEO, a linképítés és a content marketing önmagában előre viszi-e a cégeket. Az ezt követő 10 fejezetben aztán részletesen ki is fejti, hogy miért is gondolja, hogy ma már lényegesen nagyobb és átfogóbb tudásra lenne szükségünk a sikerhez.

A hasznos kézikönyv csak online jelent meg, Patel azonban kiválóan tudja, hogy marketingesként, tanácsadóként a legjobb módszert választotta, hogy a leendő ügyfeleit az oldalára csábítsa.

Patel a Techcrunch tanácsadójaként szerzett elismerést nemzetközi szinten. Nagy szerepe volt a technológiai portál befuttatásában, szokatlan technikái nagyban segítették az oldal nemzetközi sikerét. Ezeket a tudásokat osztja most meg az igen részletesen felépített online könyvében, amit mindenkinek ajánlunk, aki szeretné oldalát ismertebbé, sikeresebbé tenni.

A teljes könyv itt olvasható el!