Mennyit ér egy brosúra?

Mennyit ér egy brosúra?
A brosúrák korábban mindennapos marketing eszközként, általánosan használt üzenetközvetítő eszközként szolgáltak. Megjöttek a digitális brosúrák.

Aligha van kellemesebb, mint kézbe fogni cégünk néhány oldalas, színes és mégis informatív bemutatkozó anyagát. A színes nyomtatók nem szorították ki a szépen tervezett, lakkozott, vagy matt papírra nyomtatott brosúrákat. A nyomtatott anyag értéke még mindig valahogy nagyobb, mint egy összekapcsolt színes papírhalomé.

Ennek ellenére nem mindenki teheti meg, hogy drága brosúrákkal mutassa be a vállalkozását, termékét. Erre a problémára találtunk két megoldást is, az egyiket ráadásul itthon.

A hagyományos brosúrákat favorizálja az a magyar vállalkozás, amely úgy gondolja, hogy tőkebevonás, vagy hitel kérelem esetén nem nélkülözhető egy szépen nyomtatott és fűzöt információs anyag, korrekten tervezett üzleti tervszámokkal felvértezett, képekkel kiegészített füzetecske. A MyConcept fő profilja a vállalati pénzügyi modellezés és üzleti tervezés. Munkáik elsősorban kockázati-, illetve magántőke befektetők, valamint bankok igényire szabva készülnek.


Készítenek ilyen formátumú üzleti tervet is, amelyre nagy szükség lehet cégeladásnál, pályázati támogatásnál, vagy akár a kiszámítható, stabil jövőbeli működés biztosítása érdekében. Igazi meglepetésként láttuk, hogy gondolnak a startupokra is és nekik jelentős árkedvezménnyel kínálják szolgáltatásukat.

Általánosabb, digitális utat választott a Flippingbook - amely előfizetéses formában kínál sablonokat a brosúráinkhoz. Támogatja a mobilos eszközöket és a megrendelő számára saját tervező szerkesztő felületet is kínál. Az elkészül digitális brosúrákat kinyomtathatjuk, vagy lapozgatható formában online is eljuttathatjuk partnereinkhez.

A brosúra úgy tűnik múlhatalan érdemeket szerzett a nyomtatott termékek időszakában, s ezt megőrzi, átmenekíti a digitális korba is.