Mennyire régimódi a babyboom-nemzedék?

Mennyire régimódi a babyboom-nemzedék?
A marketingesek egy része úgy véli, hogy nem érdemes foglalkozni az idős generációval, hiszen ezek az emberek már nem nagyon változtatnak a vásárlási szokásaikon. Azonban több, az utóbbi időben elkészült kutatás szerint ez közel sincs így.

Az eMarketer által készített tanulmányból kiderül, hogy ez a korosztály is halad a technikai fejlődéssel, bár nyilván nem olyan mértékben, mint a fiatalok. A trendek az mutatják, hogy a digitális elem már ennél a generációnál is bekerült a vásárlási folyamatba.

Egy a Prosper Insights & Analytics  által végzett, 2013-as felmérés szerint a nemzedék tagjainak fele, egy elektronikai eszköz megvásárlását megelőzően, online keresését is alkalmazott, hogy a számára legmegfelelőbb terméket megtalálja.  Húsz százalékuk pedig azt nyilatkozta, hogy ruházati és háztartási termékek kiválasztásához is használja az internetet.

Az Experian Marketing Services ebben a korosztályban végzett kutatásában arra jutott, hogy tízből három vásárló nézett utána az interneten egy boltban látott árunak, hogy kedvezőbb ajánlatot  találjon.

Ugyanakkor a keresés mellett az online vásárlásara való áttérés már kevésbé jellemző a generációra. Mindössze tizennyolc  százalékuk nyilatkozta azt, hogy hajlandók lennének online vásárolni, ha kedvezőbb ajánlatot láttak az interneten, mint abban a boltban, ahol egyébként vásárolni szoktak.