Még pontosabban lőheti be az ügyfeleit a Telenor

Még pontosabban lőheti be az ügyfeleit a Telenor
Mindegy 360 millió dollárért vesz 95 százalékos részesedést a Telenor csoport egy digitális marketinggel foglalkozó cégben. Új lehetőségek nyílnak meg a hirdetők számára.

A Telenor csoport 360 millió dollárért mintegy 95 százalékos részesedést szerez a Tapad Incorporated digitális marketing cégben - közölte a távközlési szolgáltató pénteken az MTI-vel. A tájékoztatás szerint a New York-i székhelyű Tapad által fejlesztett technológia lehetővé teszi, hogy a hirdetők képesek legyenek beazonosítani az internetezőket akkor is, ha különböző eszközökön - például okostelefonon, laptopon, táblagépen - keresztül böngésznek, így felhasználási szokásaik hatékonyan mérhetők. Ennek tudatában pedig célzott hirdetésekkel lehet elérni az ügyfeleket.

Sigve Brekke, a Telenor csoport elnök-vezérigazgatója szerint a felvásárlással a csoport jelentős pozícióra tesz szert a digitális hirdetési és analitikai megoldások piacán. A Tapad a világ egyik vezető digitális marketinges technológiákkal foglalkozó vállalata, amely 13 amerikai és európai nagyvárosban rendelkezik képviselettel, és összesen mintegy 160 alkalmazottja van. A vállalat megvásárlásáról január 29-én írták alá a megállapodást, amit még az illetékes hatóságnak is jóvá kell hagynia, ez várhatóan 2016 első negyedévében lezárulhat.

Az akvizíciót követően a Tapad önállóan működő cég marad, és továbbra is a fennmaradó 5 százalékkal rendelkező Are Traasdahl és Dag Liodden műszaki igazgató vezetése alatt folytatja működését - olvasható a közleményben. A norvégiai központú Telenor-csoport Skandinávia, Kelet-Közép-Európa és Ázsia 13 országában nyújt távközlési, adat- és médiakommunikációs szolgáltatásokat. A Telenor Magyarország több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 30 százalékos piaci részesedésével a magyar piac egyik vezető mobil távközlési vállalata.



Címkék: Telenor, Marketing