Magyarországon tartotta ülését az európai digitális marketing szövetség

Magyarországon tartotta ülését az európai digitális marketing szövetség
Budapesten tartotta ülését Közép- és Kelet-Európa vezető digitális marketing ügynökségeit tömörítő BlueAlliance. A szervezet vezetőségébe a magyar Growww Digital delegálhat tagot.

A hétfői találkozón nyolc közép-kelet-európai ország 13 digitális marketing ügynöksége vett részt. Az eseményen jelent volt Paul Sharkey a Google cseh, szlovák és magyar piacokért felelős értékesítési vezetője és Boros Botond, a Google Magyarország marketing igazgatója. A rendezvényen aktív tapasztalat- és tudáscsere folyt. Emellett meghatározták a szervezet 2018. évi munkatervét és öt fős vezetőséget választottak, melybe a magyar Growww Digital delegálhat tagot.

A BlueAlliance budapesti ülésének résztvevői (középen: Dunder Krisztián a Growww Digital ügyvezetője, a BlueAlliance vezetőségének a tagja)

A szakmai szervezetet 2017 őszén, a lengyelországi Lodzban alapította nyolc közép- és kelet-európai digtális marketing ügynökség. A BlueAlliance célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing